2008年3月9日星期日

開心幸運~鬆兩鬆

9 March 2008


今日去左鬆一Zone按摩專門店按摩~好滿意、Green Box~唱幸運。


起初都唔知按摩後去邊好?尋日晏晝熊貓姐姐話高達叔叔提意去K Buffet或行山,佢新發現佢家附近有條行山徑,但按完都晏喇!點行丫~我決定選K Buffet。


原先係我、熊貓姐姐、高達叔叔去按摩,我地預約前還未通知開心果姐姐,因為她家中有事都諗佢唔去。尋日熊貓姐姐預約時mark回上次的按摩師,但只是得我的按摩師今日上班。晚上熊貓姐姐話開心果姐姐都去按摩,但晚飯未知。


我地除開心果姐姐外,全都約左係〝旺角~新之城〞外等,然後一齊吃野才去,選擇左一間之前我與老公吃過2次晚飯的地方。


這裡的蒜容包是用蒸籠盛載幾得意,全部人都係飲〝羅宋湯〞。



熊貓姐姐杯〝凍檸茶〞幾混濁,不過飲落沒有問題的。



我、熊貓姐姐食A餐〝牛仔骨香辣汁〞配飯,而高達叔叔都A餐配意粉。熊貓姐姐話牛仔骨唔錯冇〝嗱〞過,佢寧願靭靭。



老公吃B餐〝咖哩汁配泰式蝦餅〞配飯,這個蝦餅是用原隻蝦,味道OK。



我地在用膳時討論緊去邊間唱好呢?後來熊貓姐姐話如果開心果姐姐都吃晚飯就可以去佢家打麻辣邊爐,所以就叫開心果姐姐拎定麻辣湯包,但佢問左家人可以與我地一起吃晚飯。



我地約3點按摩,吃完午餐都係約2點,老公和高達叔叔就去睇玩具,而我就陪熊貓姐姐去買碎子包,我地去到巴士站好快便有車。


我地就去左對面的〝Little Gym〞睇小朋友玩,見到有個肥仔好得意架!行路時肚腩仔和兩個包仔都〝振振下〞好攪笑。等到開心果姐姐到達後2點45分,但睇下可唔可以早D做,還未有位可以再去睇小朋友,睇左一陣就call有位。


今次各人都好滿意各自的按摩師,但高達叔叔的按摩師係Part-time唔夠人才上班,職員話好野難求下次約時間問下會否上班,若然否都會介紹一個好D比佢。熊貓姐姐鬆過上次好多,我簡直能〝枱頭見青天〞。


頭先按摩時老公對開心果姐姐說:「如果你唔食晚飯,我地就去唱K。」,開心果姐姐聽到十分雀躍,還放棄麻辣邊爐去唱K,將個湯包放在熊貓姐姐家中。之後行左一陣又去左食Tea就向〝淘大~Green Box〞出發,但我左邊又開始痛,我地行經一條隧道有隻人扮好高既公仔,我和熊貓姐姐都分別都與他合照。



我地6點幾到達〝淘大〞時間尚早就行下街,我要去書局買野,所以女的去書局、男的睇玩具,但想買既野冇就比我見到本書仔質地適合小朋友,只不過係$9.9就買左比阿B。



老公來書局搵我,因佢睇到有架上次我忘記左買的車仔。




雖然,這間〝Green-Box~K Buffet〞野唔好食、價錢與其他差不多,但我地仍然選擇既原因只有一個~呢到唔會趕你走,我地7點幾入房可以唱到零晨3點45分。



房間幾〝金壁輝煌〞,但D咪套顏色就〝肉酸〞左好多。唔知係咪坐姿唔好又開始望不到青天。



突然,有職員話出面有遊戲玩,然後聽到喧嘩聲,熊貓姐姐與開心果姐姐出左去玩,佢地拎左隻〝農夫〞親筆簽名CD回來係頭先玩遊戲每間房輸左都送一隻,還說頭先喧嘩聲係有拍中左〝12分91秒〞的奧運記錄贏左一張〝全單7折〞的coupon,不過下之先用得。



開心果姐姐要走先,熊貓姐姐與我和高達叔叔又出去玩過,高達叔叔玩左一次唔得就再玩多次,在剎那間熊貓姐姐行左去高達叔叔就按中左喇!得我一個見証這個歷史時刻,但要影相跟住就叫埋老公一齊影。埋單時還送左2張即擦即中卡~送啤酒3支和避風糖小食2碟。



2 則留言:

  1. 係呀~~~green box唔趕人走架.....真係幾好
    [版主回覆03/11/2008 00:03:00]Green Box以前好貴架嘛!唔知點解而家咁既呢?不過,食就真係麻麻地。

    回覆刪除
  2. 真係節目豐富..
    我都好耐冇唱過K喇..
    [版主回覆03/11/2008 00:04:00]我都係前一晚download新歌聽,去到都唔識唱有時開伴唱先得。

    回覆刪除