2008年3月6日星期四

短暫記憶


這包煙係尋日老公個日本客比老公的,不過,老公唔會食,因為佢收藏香煙的。


尋日我還欠阿媽既相和保險文件未執,今日又叫細舅母幫手睇住阿B,但可能尋日少與阿B玩,所以今日有D黏身。原本我肩頸都唔係好痛,但執執下開始勁痛到而家。


我盡量將相和底片執回一套,下次阿媽又話我執完唔知擺係邊搵唔到,我每次執完都有話佢知擺係邊。我唔知點解睇底片時,記得明明剛才睇過係有相,睇相時心仲想點解阿媽會同呢個人影相呢?但係搵左好多次都搵唔到。死喇!睇相和底片前後都唔夠一個鐘,咁短暫記性都冇,唔通我記性真係差左咁多,以前都唔係咁既。


突然,從手指面掠過覺得有隻手指痛,咁咪睇下咩事?睇到好似〝參〞剌,但係唔肯定因不太明顯,挑挑下剌就彈左起身得好短又軟,後來用眉鉗夾左好耐先夾到。我從不懂挑剌,通常都係搵人攪掂,但冇人既話我就會自己用針將附近既表皮挑開晒,所以每次我挑完〝參〞剌範圍都係會損、紅、痛。


阿媽放工回來我差不多執完,我還在相簿面貼了這本相簿內是什麼相方便阿媽搵。阿媽仲同我講佢公司仲有好多相,我話你記住比埋相簿我,因為我得返一本4R相簿,阿媽見到我有好多本相簿,果D係3R相簿,流行沖曬4R冇幾耐就興數碼邊樹有相簿啫。


剛才執相時發生左少少事令到我唔開心,仲有D想喊添!我努力幫阿媽執緊相、肩頸執到勁痛又放棄自己私人時間去執,但換來阿公一句〝冇果樣整果樣〞~真係氣得我丫!我唔係第一次聽,有時我執屋、整野阿公都會咁話我個樣仲好認真的,每次我聽到都想喊架!不過,轉頭就冇事,因為阿公一向思想古舊係〝重男輕女〞。


之前肥阿哥叫我得閒執下間屋,我成日都執架喇!但係佢地成日都整亂冇手尾之嘛!我執完一、兩日後又亂過,得我一個人去維持係咁上下喇!遲D我走左之後唔知會變成點呢?不過,少左我又會少左好多野啫,可能會好D呢。


3 則留言:

  1. 老人家好多都係咁,唔好唔開心。。。比糖糖你食
    哇~~~無睇係一日blog....睇到眼花花添
    [版主回覆03/08/2008 02:31:00]糖好甜丫!多謝!哈~哈~係丫我有好多野寫架,我怕老左唔記得可以睇返丫嘛!

    回覆刪除
  2. 每個人都有自己o既諗法, 好難迎合所有人, 好似我買間屋俾阿寶住, 都俾我老豆話, 我同我阿媽煮 d 餸, 又會俾我阿豆彈, 有時我阿媽同二家姐掃地, 我又會話佢地掃得唔朝淨, 其實個個都會覺得自己做o既o野係無問題, 係最好o既, 但係其他人唔係咁諗, 都好正常o架咋.
    所以我同你一樣, 俾人話會唔開心. 不過轉頭就會唔記得.  但係我仍然會繼續做我自己覺得係o岩o既o野囉. 硬頸頸呀麻.性格係好難變, 自己變唔到, 亦唔可以要求人地難.
    [版主回覆03/10/2008 14:31:00]嗯!我都好應同,以前阿媽都同我講過〝若要人似你,除非一個你〞。

    回覆刪除
  3. 伯有真係好句, 好句!!!!
    [版主回覆03/10/2008 23:57:00]記得係我中學時阿媽同我講,我都覺得唔錯,所以有時我都會取出嚟用下個人就會好D。

    回覆刪除