2008年3月15日星期六

掹憎

這2日骨痛關係個人又開始〝掹〞左好多,所以每次係我發老脾前叫老公快D決定、整埋D野、回應我‧‧‧等等,唔係我就會爆發架喇!


今日朝早7點幾半夢半醒間唔知〝隔離左右〞定〝樓上樓下〞發出類似鑿野聲,但我骨仲係好痛又攰想訓多陣,我好努力去訓,但係我床頭鑿攪到我個人精神醒晒,我精神一醒就訓唔返起身時7點42分。


這情況尋日都有發生,又係7點幾係我床頭鑿,但老公返左公我訓左係中間好D,佢鑿一陣又停再鑿又停直到9點幾又鑿一陣,不過又唔係好大聲,但我個人好醒訓架嘛!


起身後就繼續尋日執相和短片既工作,最多緊係阿B喇!有約8G短片和2G相。尋日將全部CD內既所有data抄晒係老公部機到,我要將全部scan一次睇下有冇重複又要分類別,而短片我部機多D,所以由老公部機copy去我部機作校對。


老公訓到2點幾醒左,我亦剛好做完校對,跟住就要將相和短片燒DVD。老公同我講你部機係只可以燒VCD,噢!忘記左添,我又要將要燒碟的data抄去老公部機~真係冇記性。之後老公問〝你唔肚餓咩?〞我餓到唔餓喇!


老公4點幾起身落街買野比我食,不過,今日個〝西炒飯〞唔多好食~味不夠和飯硬,老公話好似換左個廚師,但廚師好似係老闆自己喎!食完老公又訓左,我見2部機都抄緊野,就去收衫、拖地和掃地,我將全部野做妥就叫老公起身,因為我地要去〝惠康〞入貨,但最重要係我要係凍肉舖收舖前去買雞扒~我明天要整雞批,因為明天去肥阿哥家雞批係佢和老公很喜歡吃的。


晚餐吃〝榨菜肉絲湯烏冬〞方便快捷又經濟。



燒碟我不在行,所以由老公操刀,之前我已燒死左2隻,但我會留起睇下遲D可以點樣DIY~唔捨得。DVD真係好有4.5G容量,將之前十幾隻VCD變為3隻DVD。



1 則留言:

  1. 依家 d 相o既容量鬼咁大, 影埋影埋一大咋, 用VCD已經唔夠位燒, 一定要用 DVD, 真係多功夫, 我都好鬼懶, 都仲有好多相未燒, 都係放O左O係硬件度, 等多一排先一次過燒哂佢.
    [版主回覆03/17/2008 01:22:00]係丫~我部機而家多返好多位,不過有時覺得寫Blog有相好D,所以我都會盡量影一、二幅,做人有時真係好矛盾。

    回覆刪除