2008年3月18日星期二

欣賞


首先我想恭喜〝肥仔、娣婦〞,因為頭先睇新聞見到居屋攪珠已公佈,我就打去問下中唔中?唔駛講答案大家都知喇! 今次申請比往常多人,因為係最後一次,佢地真係幸運可以抽中,這些幸運何時到我呢?


尋日朝早阿婆已話晚餐冇餸,我諗左好耐都唔知煮咩好,到5點幾就與阿B去〝惠康〞睇下,最後買左肥牛和洋蔥炒。我返到去預備整餸時阿婆又話多餸得滯,咁我留返明天先。


夜晚食完飯我過左肥阿哥邊比野佢,係我臨走時話今日與阿嫂來食飯,咁我就通知左家人,咁明天要買多D肥牛炒洋蔥,仲有煮咩餸好呢?吖!不如〝泰式春卷〞喇~之前肥阿哥&阿嫂去泰國旅行買左泰式春光皮都未整。

今日食完晏阿婆就開始煲湯,阿婆話D豬肉貴左好多買十蚊好似以得以前5蚊咁。晏晝2點幾肥阿哥來電話今日多野做佢地唔來吃飯,咁樣我唔整春卷,又唔駛買多D肥牛。

每做一樣野都想有人欣賞和讚美一下,才有動力再繼續做,才會有下一次。今日我煮左2款餸〝甜梅菜蒸肉餅麻醬洋蔥炒肥牛〞,全都很受歡迎肥仔和老公都添飯,令到我好開心都不枉我週身骨痛、膝頭又酸軟都煮餸。

甜梅菜蒸肉餅〞係我〝無心插柳〞而成功的,因為我洗白白後見阿婆剁好左,但又冇人醃,所以我就請纓去醃,其實,我都唔知調味料用幾多份量去醃,因為我好耐之前做過一次,但唔滿意因與屋企的差好遠,我屋企既蒸肉餅係蒸完出嚟表面好滑之餘又唔會離邊,之後都做過2次比阿B吃,不過蒸完表面〝鞋〞,佢地話食落都好〝鞋〞。

我有時見街果D蒸完表面好〝鞋〞我都唔會吃,但今次比我〝符轆〞做到與屋企一樣的效果,美中不足係個邊有微微離邊,不過,做到這樣我已經好開心。



之後就炒左個〝麻醬洋蔥炒肥牛〞,在汁料方面係用左〝李錦記~麻醬〞,但之前我試過這支麻醬味道唔錯,試左味先知其他調味料的大約份量。起初我怕唔好吃,但結果大家好受落,這味餸又係快靚正。



老公係等車回去時叫我明天要7點7叫醒佢,因為差D遲到,我即時既反應係〝你成日都係咁講架喇!叫極都唔起身,叫得醒你至算喇!〞,你大力推醒我囉!我有架,一係叫你唔醒,一係你醒左發老脾,嘥氣!而家越嚟越遲出門口,以前我8點零2、3分就回到去湊阿B,而家要8點15分才回到。


近日老公好攰回到去都躺在床上看電視或睡,頭先又睇睇下訓左,我間中叫佢洗白白直到12點幾才起身,係睡前老公吃左D〝莎利蛋糕〞,佢叫我整下〝莎利蛋糕〞仲好,因為佢好鍾意食,我話唔整比佢食,口話唔整啫,但個心緊係話〝好喇〞。


1 則留言: