2008年3月8日星期六

〝三八婦女節〞又如何!

尋晚老公話須要拖地、掃地,我話明天我會做,在臨訓前聽收音機明天係〝三八婦女節〞即刻同老公講。


老公:咁又點丫!


我:咁我明天唔拖地、掃地囉!


老公:好丫!咁星期日做喇!


哎呀!衰老嚟架~激死我,都唔錫我既〝婦女節〞都要我做家務,不過,係唔係我都會做既,但佢話唔駛我做個心會〝sweet sweet〞

D架嘛!之前〝事必關已〞李成責話腳大既人係勞碌命,真係冇講錯架!氹都唔氹下我~衰老。


今日我諗住去肥阿哥家玩,尋日問左唔得,因為會有好多同事去佢家BBQ,叫我地星期日先去佢家,但到我有約呢。


我邊做家務邊執2部電腦,但老公部機掃到有2個毒已隔離,我都唔明老公每日只去2個網睇野都中,老公話Windows冇update係咁架喇!而家這資訊年代真係有好有唔好。


我知其實一上網就會有機會中毒,有時用你用緊的掃毒軟件都未必會掃到,可能軟件冇update或軟件不夠勁,我部機Windows係正版和掃毒軟件都係正版有update,所以冇事。家務做好、電腦病毒已刪除就開始寫回昨日的Blog。


晚餐大家都唔知食乜好,阿B又係屋企,所以回家吃飯,阿媽叫我地買醺蹄和叉燒回去。


1 則留言: