2008年3月28日星期五

細路天生破壞王

尋日都係見到架小巴司機門歪左閂唔埋,點知今日返去連小巴車頂都歪晒,
個牌有一邊腳斷左。



佢而家一冇落閘就自己行出騎樓拎阿婆個食物盒要拎野食,
佢仲要擔埋櫈仔霸頭位添喎!



尋日落完街返嚟睇〝Noddy〞就訓左,今日落雨冇落街,
點知佢睇完〝Noddy〞又比我鬧完又喊完都唔訓,
後來食埋午飯隔左一陣阿公拍拍下就訓左喇!


佢由2點訓到3點幾,一訓醒第一件事就走去騎樓又拎阿婆個食物盒要食野,
我等佢食完野就同佢落街行,佢今日好乖全程都係自己行、走。
又見客氣婆婆和其他朋友,個個都話佢走得好快,阿B真係好開心。



今晚走時阿B又拎鞋仔,所以我和老公都帶左佢落街散步,衰豬好攪笑,
氹得我地和其他街芳都好開心。


1 則留言:

  1. 架小巴真係損毀得好緊要, 好彩無客. 哈...
    [版主回覆03/30/2008 22:42:00]衰豬揸大車都係四圍撞架!有一日陪佢訓晏覺,我訓左佢都未訓,佢走去揸架大車嚟剷上張墊到撞我~比佢激死。

    回覆刪除