2008年3月24日星期一

〝運吉〞的一天

尋晚又睇埋〝魔戒三部曲~王者再臨〞又成零晨4點幾先訓,計埋已經3日咁早訓喇!明天老公要返工今晚真係要早D訓先得。


今日高達叔叔會來砌埋未完成的高達模型,佢希望今日可以完成拎走,而我就預備整麵包,食完野後就去左買整麵的餡料。高達叔叔話尋日打麻雀打到頸梗膊痛,我話你痛痛下就慣架喇!我尋日都好痛,起身食粒〝長效〞又帶埋支〝冬青膏〞去搽,佢地仲以為隔離鄰舍有人搽藥油。


回到去高達叔叔立即開工,而我就係整麵包前整多一次〝牛油蛋糕〞明天拎回去比阿婆吃,咁老公例牌覺豬。


今次蛋糕倒入錫紙兜內比上次少,因又怕over個兜,所以餘下做多左9粒小蛋糕。




我趁蛋糕焗緊就預備磅麵包材料,我拎高筋粉時望下個包裝袋見到適合製作寫住可以做蛋糕、鬆餅、曲奇餅等,點解咁奇怪既呢?再睇多次個名〝高級低筋麵粉〞~唔係掛,再拎埋另外果包睇下係〝頂級低筋麵粉〞,緊係〝星期六〞買時心急得滯拎錯左喇!眼細都會睇過籠既?


弊喇!原來上次買2包都係低筋粉,唔掛之得上次整〝墨西哥〞個麵糰唔係好發喇!仲等我今朝試左幾次係咪D酵母壞左~激死!攪到而家有3包低筋麵粉,而高筋麵粉就一包都冇。


於是我就叫醒老公話佢知我唔開心,後來老公幫我去葵涌廣場子烘焙買〝高筋麵粉〞,但係買晒,而總店今日休息,之後老公行去〝Miss〞到買,但係又休息一天,老公唯有返歸。我諗諗下不如整〝鬆餅〞和〝Puff〞就打比老公幫我買鮮奶。


老公回來坐低一陣就話〝蛋糕冇得食架?〞,我就立即奉上熱辣辣蛋糕仔,我都有比高達叔叔吃,佢地都話好味,亦有添食。




我開始磅〝鬆餅〞材料點知我又發現〝發粉〞唔夠,又要宣佈告吹,唯有寄望〝Puff〞可以成功喇!


這個18cm煲之前係〝吉之島~十蚊店〞買都買左2年喇!終於今次可以用,但另外仲有個12cm都未用。我冇諗住整〝Puff〞冇拎到做〝忌廉蛋黃醬〞既食譜,所以都係憑記憶去整好在都成功,於是我切開個〝Puff〞搽忌廉蛋黃醬,但係一切開發現裡面唔熟,哎‧‧‧。



晚餐就吃〝味噌湯烏冬〞加〝榨菜肉絲〞,我問老公〝味噌湯鹹唔鹹?〞,佢話唔鹹OK,咁好明顯上次話好鹹係唔舒服所致喇!高達叔叔覺少少鹹就唔係好鹹。



今日結果全日都係〝運吉〞既,差不多整親咩都唔掂,一係材料唔夠,浪費晒D時間,老公仲問我嘥左幾多野?



高達叔叔終於砌好左隻高達模型,佢仲擺好個Pose比我影相添!可以帶佢返歸喇!



高達武器除手上的劍外,仲有2把槍和彈夾。



用嚟防禦既盾牌可以變形架!



2 則留言:

  1. 你同佢講......料唔怕 嘥......愛心搭夠
    [版主回覆03/25/2008 16:34:00]多謝你既提供,好~我一於今晚同佢講。

    回覆刪除
  2. 你果日又真係幾一波三折喎!!! 整o野食發覺材料唔夠真係好無癮!!!
    [版主回覆03/25/2008 18:12:00]係丫~所以我點都要整樣野先,但最終都係失敗~激死!

    回覆刪除