2008年3月12日星期三

〝等〞到何時?

今日真係又渴、熱、餓。


今朝去左好耐都冇幫襯既舖頭買早餐,這隻〝糯米雞〞貴左1蚊,它的份量得我半隻手掌,不過,好食左~唔知係咪太耐冇食,但每次食完全日都會好口渴,要到訓醒才回復正常~可能味精勁得滯。



肥仔要去交〝居屋申請表〞唔識去我就帶路,我可以順手問埋派屋進度如何喇!



入去房署交表前我好口渴想去買野飲,不過肥仔話攪掂D野先~好快啫,遞表眨下眼就攪掂,然後上去公屋到拎籌問野,阿B有D扭計我睇下錶原來4點幾要食奶,我餵緊奶時,肥仔要去食煙,但我叫佢快D就到我。


阿B食完奶收拾奶樽時就叫我個號碼,我舉左幾次手示意係到,我執極都執唔到就索性袋都唔拉夾住阿B去,當時非常〝呢har〞。我去到職員問我咩事?佢指住詢問緊既人,我話頭先舉左手架喇!唯有再等下個,我同肥仔講過左我,佢問我點解?我等左大半個鐘就接見算快,我比左身分證職員核對資料又問我有咩問題,咁我就問左幾個問題。


我:幾時派屋?、等左3年幾時會派屋?、申請人唔除戶籍要扣30分,咁我唔係又會唔會扣分?


房署職員:唔知要等幾耐,你轉左市區屬水尾,係會耐D。扣分制係屬單身申請。


總括答案得一個字

,仲要唔知等到幾時。我地原本係申請〝擴展區〞,前年可以轉為市區,因為老公市區返工方便,加上擴展區頭一次通常都係派〝東涌〞、〝屯門〞、〝天水圍〞,第二次都係唔理想,咁樣夾埋第三次派位時間都好耐,咁等法改為〝市區〞時間都可能差不多,我有乜所謂老公話轉咪轉囉!


※樂富商場的復活節怖置~




我肚餓想去食野,肥仔話返去〝葵芳〞吃,我地行回去搭車都要15-25分鐘,天氣熱肥仔又覺得路程遠想搭〝的士〞問我要幾多錢?我話好貴,行都唔係好遠啫,我地又繼續踏上征途。


嘩!真係熱到嘔茄,早上與晏晝的溫差相差咁遠,肥仔醒目著短袖T-Shirt,可能抱住阿B熱上加熱,熱到我流晒汗外套都冇著連衫袖都摺起晒,肥仔有時引阿B自己行我就可以鬆下。



我一直諗住晚上回家吃,因為娣婦約左人吃飯,但肥仔答阿婆未知。回程車途中既然肥仔想出去食就叫佢打比肥阿哥今晚去佢家吃,因為阿B短片已塞爆我張2G記憶卡係時候比肥阿哥喇!


肥仔又冇係〝葵芳〞話回到家樓下的茶餐廳買外賣,家樓下有2間都係同一個老闆,當時已5點45分去到一間過了茶餐冇得吃,諗住去另一間相熟D可能有點知冇開,我真係好肚餓頂唔住一陣叫〝麥麥〞吃。



上到去我第一時間去飲汽水~真係渴得要命,之後叫左3個餐、一個開心樂園餐再加4件雞翼比阿嫂。肥阿哥唔想食烏冬,問佢外賣食咩?佢就選食烏冬,烏冬阿B又可以食,同埋我心諗烏冬平過叫外賣好多嘛!我就打比阿嫂睇下佢可唔可以買,我唔記得講比阿嫂知娣婦約左人,所以買左瘦肥牛,唔知係咪瘦得滯阿B唔吃。


阿嫂回來一陣老公就到,所以雞翼又做埋餸。



1 則留言:

  1. 政府d野係咁......要睇彩數,祝你好運,快d派到啦
    [版主回覆03/15/2008 01:31:00]但願如此!

    回覆刪除