2008年3月13日星期四

阿B剋星

晨咁早阿B就擺左呢個pose好耐,佢一見到我影相就即刻放低隻腳。



睇下佢打晒〝呵欠〞都唔肯訓。



我諗應該係時候啟發阿B個腦,所以拎個晝版比佢玩。
佢見到已急不及代要玩,而家大個左比之前細個時玩得好D。



我與阿B玩玩下突然記起有隻〝鱷魚〞就係玩具箱尋覓,
阿B一見到就眨晒眼,避開隻鱷魚又運路走,總之就好驚佢,
但鱷魚合埋口佢就會玩,所以我一見佢曳就拎出嚟嚇佢。



晏晝4點幾阿媽買餸問我食唔食野?我食,但買多一串燒賣比阿B。
阿媽唔係〝吉〞阿B,係阿B大貪一啖想成粒食晒,
咬甩左阿媽用支籤〝吉〞番粒燒賣。


大家可能發覺阿B個頭好似瘀左,佢眼訓唔訓走去玩撞左落張餐枱到,
之前用軟功唔得就用硬功全程用左2個幾鐘先訓。



前日晏晝發現阿B係2隻牙縫內有頭先食飯時的菜渣,我整左少少,但仲有好多,
等到娣婦回來時就匯報,佢地整唔到阿B有D發老脾,我話由佢喇!
一陣吃飯可能會隨其他食物一齊出來,娣婦話買牙刷比阿B,吃完飯就真係冇左。


今日娣婦買左1set3支牙刷分3個階段用,但佢玩左一陣就冇興趣,
對個水杯有興趣D。



肥仔放工回來想阿B表演講〝謝謝〞比娣婦聽,所以拎左鈣糖引佢~唔肯,
然後我地每人都表演講〝謝謝〞都有得食,佢見到都係唔肯講,
但你睇佢個樣〝口水流流〞好想食~硬頸。



夜晚時阿B連〝鱷魚〞合埋口都驚。
以前每有人走阿B都要出去電梯口陪等,但佢已經好耐都冇咁做。
今晚我與老公走既時候阿B走過嚟,然後拎住自己隻鞋,我見佢自己拎鞋就問阿B~
出去等電梯好唔好丫?擰頭。
我再問去街街好唔好丫?點頭。
我與老公就帶阿B落街行左一陣就帶佢回去,因為要趕回去睇電視,
不過,咁樣睇阿B好似又大個左。


3 則留言:

  1. 我家姐個大女細個o既時候都好驚呢款 [鱷魚]玩具o架. 因為咬落o黎果下都幾突然o架. 真係會俾佢嚇一跳o架. 我諗係BB 玩過都會驚O左佢. 哈.
    [版主回覆03/14/2008 12:46:00] 佢細個時見到唔驚,而家可能知道所以見到都運路行,我地仲話買大隻D番嚟咁佢就會乖乖坐好~咔~咔~!

    回覆刪除
  2. 大果款真係好大隻o架. 哈....阿b一定會坐定定, 到時要佢食奶就食奶, 訓覺就訓覺. 哈....
    [版主回覆03/14/2008 22:43:00]到時係咁就好喇!

    回覆刪除
  3. 有樣野剋住佢一陣都好喎
    [版主回覆03/15/2008 01:24:00]隻〝鱷魚〞真係都好有阻嚇作用架!

    回覆刪除