2008年3月5日星期三

卥水雞翼 (內附食譜)


今朝阿媽叫我炸雞翼,但係我見人人都熱氣轉為卥水雞翼,做法係跟〝阿蘇~瑞士雞翼〞,但材料方面有些唔同。


我煮卥水汁時聞到D味道好怪阿婆都話係,所以我加左香葉去煮。我覺得不是太好吃,問佢地甜唔甜?甜,整體娣婦話〝OK〞,而肥仔仲添飯撈汁。



卥水雞翼


材料:


雞翼                      2


                          2


                          適量


水汁                  2


                          3


冰糖                      隨個人喜好


香葉                      3


做法:


1.          煲滾水,加薑蔥,放入雞翼,待水再滾立即熄火。(全程大概23分鐘)


2.          倒起雞翼,用水喉水沖雞翼,或加冰來冷卻雞翼,直至雞翼由外至內都冷卻即可。


3.          水汁、水、冰 糖放入煲內,煲滾試味,記著一定要先調校好汁味。


4.          把味校好,待汁滾後放入雞翼,然後立即熄火,把蓋合上焗約二十分鐘便可食用。


備註:水汁可留在雪櫃內再用。


2 則留言:


  1. 家常便飯組比賽現正招暮參賽者, 快D黎報名! 呢個比賽係睇唔係食, 所以好唔好味無人知, 只靠買相去贏
    http://hk.myblog. yahoo.com/layhoma/article?mid=4404
    [版主回覆03/06/2008 07:33:00]等我一陣有時間都去昅下先!

    回覆刪除
  2. 都好色香味咁喎

    回覆刪除