2008年3月12日星期三

有着數~

今日係最後一日交居屋申請表,所以我要帶肥仔去〝樂富~房署〞親身遞。


之前肥仔話若然阿B訓左係我地出門口都未醒就唔帶佢去,
阿B係晏晝一點訓左,中途有醒過我拍返佢訓。肥仔2點幾回來後又叫過佢都唔醒,到2點45分我預備好一切差不多出門我再叫佢一次都唔醒,
後來舅母拎左佢奶嘴就半醒和喊,然後我話〝你唔起身我就去街街喇!〞,
佢係到喊我知佢醒就走去抱起佢,然後著好衫就出發。


阿B呢排唔舒服少落街,所以落到街又要抱~肥仔抱。我地去到巴士站阿B落地,
佢好專心睇車,落車唔肯行我抱,肥仔幫我拎手袋,後來拎糖引佢先肯行。


我地離開房署後阿B又要抱,肥仔話早知唔帶佢出嚟!
仲同阿B講〝你唔行就唔帶你出街〞,阿B都冇理過佢,到達商場又用糖引佢行。



行行下又要抱,去到天橋肥仔話〝你自己行到另一邊就請你食糖〞,
跟住阿B就一支箭跑,跑跑下見到又櫈要坐低,因為平時落街我同佢係坐低食餅,
食完再行〝循環不熄〞。



晚餐我決定去肥阿哥家食,我地落車後就行去肥阿哥到,
睇下衰仔唔行扭計喊又被肥仔打。



去到肥阿哥家樓下還未喊完,護衛員和住客見到都笑佢~幾醜怪。



肥阿哥話這個盒〝多舊魚〞,阿嫂同我地看法一樣唔駛整到成身都係,
雖然,係好似浪費唔駛專登買一個咁既盒,但當有時發生時,
你就會諗有個咁既盒就好喇!我話抵日本人搵我地錢~阿嫂都同意。



食完野我洗碗,阿B玩得好開心,所以叫老公幫我影相。



後補 (13 March 2008)


阿B係房署4點幾時食完6安奶,係肥阿哥家見到我拎奶樽去洗又要食奶,所以我地6點幾叫〝麥麥〞時叫多一個開心樂園餐比阿B,佢食左半個芝士漢堡、1/3-1/2杯粟米、約半包Qoo荳奶,跟住8點幾又食左大半碗仔烏冬~短時間內食左好多野。


食〝麥麥〞時我地都叫左半個鐘阿B講〝謝謝〞都唔肯講,之後開心樂園餐有公仔送,我叫佢講〝謝謝〞先比,都叫左佢幾次架!肥仔都聽到,但肥阿哥聽唔到,肥仔用野食引阿B都唔講,始終肥阿哥都係冇緣聽。


2 則留言:

  1. 祝你抽到居屋, 仲抽到排第一揀樓!!!
    阿B男仔O黎O架麻, 成日都喊, 唔靚仔O架啦!!!  要叻 D, 做個男子漢先得O架麻!!!!
    [版主回覆03/13/2008 16:25:00]阿B話佢真係〝男子漢、大丈夫〞嚟架!佢成日都會用害羞的樣子和含蓄的微笑〝聊〞D女仔架!

    回覆刪除
  2. 希望你快D有大屋住 人地唔舒服O麻,睇諒下啦
    [版主回覆03/13/2008 16:29:00]佢學識一樣野後,我地少叫佢做就會唔做,但你成日叫佢做佢就會一叫就做,小朋友同大人一樣。

    回覆刪除