2008年3月17日星期一

老公唔溫書~

原本今日唔寫Blog,但與老公對話完就想寫一寫,因為老公有時間都會睇我個Blog架!


頭先返到老公屋企樓下就同老公講:「今晚可以早D訓

,因為我冇野寫唔駛寫Blog,不過,你又要睇新聞又要買波都係要夜訓。」,但居然老公話唔駛買波,唔駛咁好
?不過,唔買仲好早D訓。每次老公買波都要溫書
,佢要睇報紙又要睇住電腦買架!在我好奇心驅使下問明原因


老公:成日都斷一場好似尋日咁又淨斷〝巴塞〞。


我:但你以前斷一、兩場都有錢收架喎!


老公:以前買得貴五十蚊一場,而家買二十蚊場。


我:唓~你差唔多日日都同我講尋日又斷左一場、尋日又斷左二場,咁你買五十蚊場斷左都有錢贏喇!可能唔多都係贏丫~起碼都可以回本,咁簡單既數都唔識計(呢句係我心諗冇講)。


老公咁你明唔明我想講咩丫?



今日不單肩頸連頭和腰都開始痛

,係等電梯時同老公講應該就快會落雨,而家都唔算好老啫!遲D咁會點呢?老公我會好快變老太婆架喇!到時唔好蝦我丫~


沒有留言:

發佈留言