2008年3月10日星期一

阿B真人Show

我比左本書阿B,佢自己打開嚟睇!但好快又冇興趣喇!



跟住我同佢講本書有靚女喎!我就打開有公主果頁,你睇佢~
唉!笑到‧‧‧,好似個鹹濕仔咁!



佢將架車發聲部份取出放落地,然後將本書放係頭先個位到睇。



睇完喇!等我自己放回書櫃先,哎呀!比姑姑媽發現左添!咁仲唔快D落番嚟!



老豆放工回來吃飯時,阿B趁開緊飯和老豆未埋位就立即〝鳩佔鵲巢〞。



阿B都好鍾意這個盛紙包飲品的盒,佢一見到就拎嚟飲,但又飲唔到就知冇野,
於是叫我比盒野佢飲,我當然冇喇!



近日阿B開始冇著包肚的夾毑衫,唔知係咪呢個原因今日見到個抓肚腩~好肉酸,
好似個大肥佬咁!唉~睇下有冇人見到我先。嗯!好等我去巡視下業務先。



沒有留言:

發佈留言