2008年3月21日星期五

高達展‧冒險樂園

原定復活節假期與老爺去〝大嶼山〞睇大彿、食齋,但怕人多,所以改下個月去。


尋晚半夜我被老公批跟,今次係批我個嘴,我仲感覺到佢個手跟好溫暖添!應該係剛剛係被窩伸出嚟!我冇理佢閃過D繼續訓。


今朝老公又批跟我,這次仲惡毒批我隻眼,好在我係合埋眼啫!唔係就變〝獨眼龍〞喇!我立即張開眼望住佢仍然郁緊,但係佢就係訓緊既,唔係佢就知死!可能平時佢比我〝蝦〞得多,所以訓覺時下意式成日去攻擊我‧‧‧哈~哈~。


我望下個鐘7點幾,時間尚早就諗住訓多陣喇!〝典典下〞又訓唔著又諗一陣整下麵包、蛋糕,諗到成個人都醒晒,終於約半個鐘後就起身~真係被老公激死我。



早上十點幾肥仔來電問:「我去唔去〝新城市〞要買野比阿B和同阿B行街。」,我要等老公醒左先回覆,老公話我尋日按完而家好痛,我回覆唔去。


之後我就開始整〝牛油蛋糕〞,我整蛋糕途中高達叔叔來電,原本明天我地約左去〝荃灣廣場〞睇〝高達展〞,但佢今日會放早想去睇下有冇野影,若有明天就帶埋相機去影,冇就可以取消。



我地會合後就去茶餐廳食左野先,但佢地食晒我個〝炸雞脾薯條〞都未嚟!仕應話炸雞脾係要耐D,但都唔係咁耐架!追完一陣就有得食。



這次〝高達展〞係我睇左咁多次最〝削〞既一次,今次我望到已冇乜興趣睇,唯有求其咁講下喇!所以明天都唔會再去〝高達展〞。場地冇野圍住係可以從任何一方進入,在場內上空有2張好大的Banner作為宣傳。



我行到去就見到〝三國篇〞內的高達BB戰士。



係佢地身後就有4個飾櫃。



睇下Keroro軍曹丫!



行入D有2個場景。



又有2個圓形飾櫃。



隔離就有扭蛋機,係扭蛋機上面有一個大扭蛋裡面有好多扭蛋。



扭蛋機旁邊有一隻高達。



再行過D就到售賣高達地方。



而後面就放左2隻BB戰士和一隻高達,我諗這裡應該係正門。



再上3樓仲有2個場景,還有圍左一個地方有枱、櫈,我諗係比賽用的。



去到果到緊係唔少得去〝吉之島~十蚊店〞行下喇!不過,得我一個人去睇,佢地男人就去隔離睇電視、電腦‧‧‧咁囉!


我見到有〝味噌湯料〞緊係買左先喇!十蚊店既野唔係成日都有架嘛!有時整野用唔完既鮮奶要倒,因為我唔飲,老公有時忘記飲,所以買左個夾可以keep住佢。阿B晒呢款餅,所以幫阿B補貨。



之後我地去左對面〝灣景廣場〞既〝冒險樂園〞,因為高達叔叔想去用票換高達模型,但我過埋我D票比佢還欠二、三百票,所以就用錢去換弊玩,高達叔叔都比左D我地玩。這盒高達模型會暫存在我地家先,高達叔叔有時間就會來砌。



跟住我地就買小吃和試新麵做晚餐。〝辣白菜拉麵〞都係濃心與辛辣都同一公司,大家都有D擔心唔好吃,但原來都幾好味又有D酸酸地,咁下次又可以多一個選擇。



老公唔吃〝咖哩酥〞,所以買左2隻,這是購自〝Pie&Tat,除雞批外這個都不錯。



期間高達叔叔好努力將高達模型cut出分門別類,然後明天再來砌。



2 則留言:

  1. 你地都好鍾意玩模型喎!!!!不過男士門都鍾意呢 D 玩具!!
    你個牛油蛋糕整得好靚喎!!!! 要焗幾耐呀???
    [版主回覆03/23/2008 04:05:00]我都鍾意架!不過,今次唔吸引,我都係求其影相就喇!都冇乜點睇!

    回覆刪除
  2. 我22號都去左''荃灣廣場''行街,都睇到呢個展覽呀。仲係果度買左好多野添呀....大出血!不過買得好開心!
    [版主回覆03/23/2008 04:08:00]我原本都想講比肥阿哥知,但高達叔叔話有D貴過出面,所以冇講到。不過,買左都冇所謂喇!都係果句最緊要開心嘛 !

    回覆刪除