2008年3月27日星期四

識點‧唔識講

今日發現阿B行路有樣新花式,一隻腳行,而另一隻腳就用腳跟行,
情況就好似隻腳有問題咁行到柺下柺下。我都唔知佢係邊到學架!
我地都冇人係咁行路,唔通係佢自創既?


另外,阿婆同我講尋晚阿B好〝High〞,
佢睇住電視不停跳舞跳左10分鐘笑到佢地〝屎〞,又揼腳又指掌,
但唔係睇劇集唔知佢睇到咩!



今日我坐車回家時,阿媽已來電話阿B七點半已食剩2安奶,
我返到去比佢食埋執好裝備就落街。


每次我都會係佢個背囊裝餅乾和水樽,
我地行左一陣見佢行去D危險既地方就話我地坐低飲野和食餅引開佢,
我地行過晒D櫈佢都唔停一直向前行,原來佢帶我去〝7-11〞買野飲丫!


佢自己行去雪櫃最入果格,然後開雪櫃,但佢知邊到開,可是唔夠力開,
我一打開個雪櫃就立即湧和蒸餾水,唔好以為佢咁健康飲水,
佢以為係〝寶礦力〞咋!我拎左上之支〝蘋果汁〞和〝寶礦力〞比佢簡,
佢簡〝寶礦力〞。


上星期六,娣婦佢地係〝CitySuper〞買,
阿B都好鍾意飲這些紙包蜜桃汁、蘋果汁、提子汁架!
不過,就貴D十幾蚊得3包,但日本仔野有信心保証。



由於佢早起身返到去就同佢訓,佢屎都唔訓著喎!
我唯有出剎手〝簡〞就係Noddy,每次佢睇住一陣就訓左架喇!
佢成日都自己行去拎隻碟再行去按個碟盤出嚟!
有時差不播完就行埋去按隻碟出嚟!再叫我重播。



我將下載落嚟既Pingu過晒落部MP4到隨時可以比阿B睇,佢睇睇下仲咬佢添!



阿B好耐都冇彈琴喇!彈彈下又拎架米奇車去彈。



今日睇〝Fun 寶寶〞玩BiBi,所以我又拎左之前彈波波贏左既BiBi出嚟,
但我示範完佢又唔吹又塞比我吹攪到我不停吹BiBi,
後來記起肥阿哥係阿B未夠半歲已買左個〝喇叭〞比佢。



我示範完一次後比佢吹,佢吹左一、二下已識吹。



又拎阿爺買比佢張櫈坐係主要通道既路中心睇電視~幾寸丫!



阿爺比個〝喇叭〞佢又拎埋去吹!



開飯前係都要攪阿爺拎緊碟魚,剛蒸起緊係唔比佢攪喇!
佢係都要咪拎佢隻手去摸下,但又縮開手唔摸,然後拎碟魚去佢隻手到就喊喇!



食飯時眼訓又攪攪振阿爺再拎碟魚嚇佢就立即喊,其實,我唔係想影佢個喊樣,
而係想影佢扁嘴個樣,但係我拎得相機影都冇左喇!



2 則留言:

  1. 照顧小朋友,真係經常令自己又驚又喜呀!
    [版主回覆03/28/2008 07:22:00]係丫!睇住佢慢慢變化你自己都會好開心架!亦都代表左自己漸漸老。

    回覆刪除
  2. 阿 b 彈琴又彈得幾似樣咁喎!!
    [版主回覆03/28/2008 23:59:00]有個奶粉廣告好似〝雅培〞有小朋友彈琴,佢好鍾意睇架!佢可能抄架!

    回覆刪除