2008年3月1日星期六

氣管炎~老公

尋晚晚餐老公買〝肯德基〞一齊食,而家一個餐唔可以2件都要雞胸或雞上脾,因為店員話雞上脾冇貨。


這個星期晚晚九、十點就見到老公對眼皮不停向下垂,尋晚已經有D先兆我見老公食完又猛咁清喉嚨又有D咳。老公話有D喉嚨痛添!仲話唔知明天會唔會有事呢?


今日老公起身已經話喉嚨痛唔係好講到野,老公要去我尋日睇既醫生到。嘩!今日診所人山人海,仲有十幾人才到老公。


醫生話老公係〝氣管炎〞要戒口,還問身邊有冇人咳?因為痰黃色係傳染得來的,所以千祈唔好與小朋友接近,痰越濃喉嚨會越痛,目前重要係清左黃痰先。老公既藥有2隻係同我一樣架!我諗係消發炎和胃藥。


同屋住約左我地明天去佢家耍樂,但老公擔心明天還有不適,所以我已向熊貓姐姐報定案,但都約定時間地點先,到明天我再匯報是否繼續。


醫生話要遠離小朋友,我擔心老公會傳染比同屋住2個女,明天要將佢地隔離先得喇!係喎~老公星期一未好都要與阿B隔離。


之前話左買把交剪比阿婆和買個削皮刨比細舅母帶回鄉,看過醫生後去左〝吉之島~10蚊店〞。一入到去就見到有白味噌和紅味噌開心到我暈,因為上次去過2間都冇貨咁我緊係2款各買一包喇!唔係都唔知幾時會再有貨。我只係買左個削皮刨,因為交剪冇貨。



老公要戒口好多野都唔食得,大家都冇idea〝今晚食乜?〞,係等車時我話下次煮麵就可以用味噌做湯底,老公靈機一動就煮烏冬食喇!然後再去〝惠康〞買pack水餃就攪掂,老公唔舒服,食完緊係我洗碗喇。味嚐湯烏冬食譜:味噌湯烏冬



沒有留言:

發佈留言