2008年3月7日星期五

確診~玫瑰疹

上年阿B都試過一次〝疑似~玫瑰疹〞,不過今次係〝確診~玫瑰疹〞。


肥仔和娣婦都放假,因為阿B身上的紅點要睇醫生。


早上換片時發現紅點退了點,所以取消去睇醫生,後來阿B痾左臭臭順便洗白白,著衫時娣婦發現阿B的紅點相連,頭先應該光線不足大家都以為退了,所以要去睇醫生。大家都預備好就出發,現在已12點、醫生一點關門,因為時間緊迫唯有打的喇!



阿B真係唔可以停留係一個地方,在商場內跑、叫,娣婦就在診所內等候,行到攰、抱到攰就入診所歇息一下,衰仔又叫又要出診所外,姑娘叫佢個名話就到喇!睇下幾曳姑娘都知佢叫咩名。


娣婦用餅餅氹佢,平時這時段已經吃左粥和飯喇!我諗佢可能肚餓就提意去買包包,肥仔比錢我和娣婦與阿B一齊去。回到診所問佢食唔食包咋!已經張大口喇!坐坐下燈都熄埋,過左幾個後下個到阿B。


醫生睇完話出疹又問阿B有冇抓?冇,娣婦問係咩疹?係〝玫瑰疹〞與一段疹不同,一般係邊出邊發燒,這種疹係發燒後先出,阿B手、腳都未有還要出多2日,到手、腳都出疹後就會康復。


阿B要食得清淡、不可吃瘦肉、吃白粥,並且不可以吹風,咁係咪唔可以出街?唔係可以去海賓長廊、空氣流通地方,千萬不要去酒樓,尤其是波波池有好多細菌。


我地聽完後就開門走,突然想起冇講又冇問會唔會傳染,我轉身問醫生,〝玫瑰疹〞傳染性低,但BB或年幾差不多都會傳染,除非出過,但大人機會好低。


離開診所後就去醫〝五臟廟〞,跟住就去左公園玩。阿B見到有好多小朋友玩這架唔郁得既車,就走過去玩。



跟住又去玩旋轉滑梯。



玩玩下又走左去,咁我地就夾佢去玩直尾有小灣的滑梯。



我見娣婦係上面接應都好辛苦,所以係筒形滑梯我係上面接應阿B,睇下佢幾曳成日滑滑下就擰轉身。



阿B之前食緊奶玩左一陣再餵和換片,衰仔唔肯食,我地話唔食就回家都係唔食,於是肥仔就抱住阿B打道回府。



回到家立即趴係張墊唔郁,佢見我拎部相機影佢先起身咋!所以影唔到。夜晚係屋企食飯我地預備左隻雞脾比佢自己拎嚟食,不過佢似磨牙多D。



2 則留言:

  1. 以前個朋友既bb都出過,好似點到水,個一點就好似開花咁散開
    [版主回覆03/08/2008 22:38:00]好在唔癢咋!唔係就會好扭計架喇!

    回覆刪除
  2. 我朋友個姨甥仔都早兩日都係出玫瑰疹呀. 呢排小朋友唔舒服, 真係嚇親大人呀.
    大家都要小心身體呀. 好多病菌呀, 一街都係. 隨時中招.
    [版主回覆03/10/2008 14:32:00]我係阿B開始病到而家朝早都冇同佢落街。

    回覆刪除