2008年3月7日星期五

攰、熱

今日係屋企樓下入電梯時阿媽來電,好在電梯內收到電話。


阿媽:話肥仔和娣婦都放假。


我:吓!冇通知我既。(咁我可以唔上去)


阿媽:阿B要睇醫生,可能佢地要你一齊去。


唔駛可能一定係喇!阿B睇醫生和公園情況請到:確診~玫瑰疹


阿B睇完醫生後去日之食堂食lunch,我order左牛肉飯送麵豉湯、娣婦~滑蛋雞扒飯、肥仔壽司餐,佢地+娥飲汽水,所以冇麵豉湯。但肥仔個壽司餐份量咁少,佢話晏D去食tea喎!



今日好忙除帶阿B睇醫生外,還要去〝千色店〞、〝南豐〞、〝吉之島〞。


〝千色店〞~娣婦送生日禮身比肥仔,佢去〝Bahaus〞買銀包。
我抱阿B週圍行,等到佢地買完,我將阿B交比肥仔抱到我出晒汗~真係好熱。肥仔都好熱抱抱下交左比娣婦,但我見娣婦都抱得好辛苦下,因為佢隻手抱唔到,但我熱到頂唔住我話到有冷氣地方我先抱。


〝南豐〞~上樓肥仔要配眼鏡,我順便拎副眼鏡去整,雖然唔係在這裡配都可以幫我修理架嘛!
一入阿B要出去可能這裡焗,於是娣婦就帶阿B出去行一陣回來,我抱住阿B去整眼鏡先乖D咋!我見肥仔未得就抱阿B去〝橘子〞買菜油,諗住有時間就整〝雞批〞。回來時已驗眼中,好熱行去風扇前阿B僕在肩上好乖我拍下、輕搖,阿B聽到肥仔驗完眼出嚟話〝攪掂〞立即起身望住肥仔,我見佢隻眼已訓左一半,肥仔話留多一陣等佢訓先,但娣婦聽唔到去左開門走人。



〝吉之島〞~我要買交剪比阿婆和好耐之前同肥仔講過見到有個裝紙包飲品盒,小朋友用左咁就唔會一身都係喇!但老公覺得唔等駛唔比買,今次肥仔話順便買埋。
我地租唔到BB車,因為等到人還車我地都可能走左。去到〝十蚊店〞出面開奶比阿B食,然後我與肥仔〝喳喳淋〞去買完回家等阿B訓覺。我地分頭行事,見到肥仔2次都同我講搵唔,我就去問,店員邊行邊話BB用品全部係那裡,因為剛執場可能未返貨。佢地左望右望都唔見,但我一眼就見到~女性係細心眼利D既,得返一個肥仔都要。



我除左買左交剪仲有買左個小型磨,後來娣婦入來行左一陣佢地出去繼續餵奶,我就排隊比錢。我見到阿B吃緊都唔行埋去,肥仔話佢氹左好耐話食完奶去公園玩先吃,但阿B一聽到娣婦同我講野就唔食。之後去左公園玩完都唔食,我地就硬起心腸唔食就回家。



阿媽收6點早上交低細舅母整〝沙薑雞〞,我返到去細舅母就問我識唔識整〝沙薑雞〞?你阿媽話要用晒成樽〝沙薑醬〞又唔駛落鹽喎!吓!成樽,我未整過等我去睇下先。樽醬係〝李錦記〞試過冇乜鹹味,所以我用左D鹽醃左隻雞一陣,然後阿婆拎去蒸。


吃飯時阿媽話同事唔駛用鹽醃都夠鹹好好味,但我用左鹽醃濃味人淡少少,淡味人剛好,我煮埋2碟餸就可以開飯。



食完飯飲2碗阿婆靚湯~飽飽喇!原本想吃個橙,但要趕回去睇〝最美麗的第7天〞,這套係改篇自一本書架!



3 則留言:

  1. 哇~~~煲湯好多料呀
    [版主回覆03/08/2008 22:39:00]係丫~仲好好飲添!

    回覆刪除
  2. 你 d 固體菜油係咪o係南豐上樓鋪度買o架??? 我之前都去過果度買o野, 不過我以為間o野執o左.
    [版主回覆03/10/2008 14:34:00]冇執到丫!橘子烘焙專門店係南豐7樓。

    回覆刪除
  3. 因為我入佢個網, 個網好似無o左, 所以我以為間o野執埋呀.
    [版主回覆03/10/2008 23:55:00]我諗可能當時佢個網做緊維護或update,你可以係我這篇文章的〝橘子〞就可以去到佢個網架喇!

    回覆刪除