2008年3月18日星期二

符轆~甜梅菜蒸肉餅 (內附食譜)

這個〝甜梅菜蒸肉餅〞係我符轆整到~真係開心,我攪肉餅時初時用筷子,之後用手,最後撻出盡法寶先攪掂,我屋企蒸肉餅係與飯一齊蒸熟好方便。


原本我都冇諗住食,但我聽到阿媽話唔鹹幾好味,我又問老公味道如何?佢又話好味,於是我就試下,嗯!真係唔錯喎!味道剛剛好,不過,老公就話微微實左少少,我都唔係落左好多生粉啫!點解會實呢?



符轆~蒸肉餅


材料:


豬肉


甜梅菜


調味料:




生粉




做法:


1.          甜梅菜洗淨榨乾水份,備用。


2.          將豬肉和甜梅菜剁碎放入碗中。


3.          然後加糖、鹽攪至起膠。(可以用筷子、手、撻)


4.          加入生粉攪勻,再加入油攪勻。


5.          最後逐少將水加入。


6.          放在電飯煲內與飯一起煮熟。


沒有留言:

發佈留言