2008年3月8日星期六

比卡超~十萬伏特

尋晚發生左件好攪笑既事,笑到我眼水流

和肚都鬈
,決定起身就要寫Blog。


尋晚半夜1點幾就上床訓,我有野想問老公,但佢唔夠一陣就訓左

,都唔知佢係咪人嚟架!怪物。今日老公已經訓到下午1點幾醒一醒跟住又訓過,再到3點幾醒左,又再係床〝攤〞左約1個鐘起身,你話係咪得怪物先係咁丫!


我就輕輕推左佢幾下醒一醒話我有野問佢

,老公叫我講,但聽佢把聲唔清醒都係唔問喇!前後不到2分鐘都係想問和係我心心不憤驅使下就再叫老公,今次輕推左幾下都唔得,然後我就用腳推一推佢隻腳,當時老公反應就好似被〝比卡超~十萬伏特〞擊中咁


原本我都冇野架!不過,我聽到老公好細既笑聲

,跟住我忍唔住大笑
,然後老公就反擊,佢不斷用長硬趾甲〝met〞我少少肉,我笑到冇力抵抗,但佢自己都仍然笑緊架!可想而知當時係幾好笑呢!


我不斷問老公〝你觸電丫?比卡超電你咩?比卡超係邊丫?〞佢又唔答我喎!笑到咁上下我就用〝比卡超絕招~十萬伏特〞反擊,我仲話你再〝met〞我一陣比卡超用絕招十萬伏特懲罰你。


我都唔知戰鬥左幾耐停戰,大家收拾心情訓覺。等到咁上下我就再叫老公冇反應,咁我咪訓囉!突然,衰老又推我又〝哈~〞一聲嚇我喎!嚇到我叫左一聲個心跳左出嚟咁

!老公係到笑。哦!你頭先扮訓覺既,你咁曳一陣比卡超用二十萬伏特懲罰你丫!


哼!居然咁衰嚇我,等我再練下一定會報仇架!


沒有留言:

發佈留言