2008年3月3日星期一

魔怪屋~Monster House

我見平時開電視阿B都唔係成日睇,但有時睇某D卡通片廣告都好開心,所以我今日播卡通片比阿B睇,雖然之前都有播過冇乜反應亦都唔係坐定定睇,不過而家大左可能好D呢?咁邊套好呢?


最後我簡左〝四眼雞丁〞,阿B今日7點就起身可能眼訓,所以都好乖訓係到睇,睇睇見佢有D眼訓就停左等佢訓。訓醒再播就與平時一樣,咁我就搵過另一隻比佢睇。


唉!〝魔怪屋〞,肥仔買左好耐,但我未睇過,因為一D興趣都冇,但係D卡通晝得好真實可能阿B會鍾意睇呢?於是我就放入機內,但係正版機、正版碟都〝No Disc〞唔係掛即唔通〝天〞都叫我唔好睇?我再試多次就睇到喇!


阿B都睇左幾個鏡頭後來就走左去,但我反而開始對它感興趣,好想知道究竟是什麼一回事,點解會咁樣既呢?我唔知套戲有冇野想表達,睇完我都有D領悟覺得幾好睇咁喎!


這套卡通買點係〝金像導演史提芬史匹堡~首部任執行監製的3D動晝〞,有興趣可以去 魔怪屋 睇下!



編劇:丹夏曼、洛舒華、彭美拉柏蒂拉
監製:史提夫史塔基、積華奇
導演:基爾簡拿
音樂:德格拉斯彼柏斯
視覺效果總監:《一家之鼠超力仔》系列 積韋迪
動畫構思:SONY PICTURES IMAGEWORKS INC.
執行監製:羅拔湛米基斯、史提芬史匹堡、積遜奇克
故事:丹夏曼、洛舒華


故事簡介:


十二歲的DJ想法古靈精怪,老是說屋企附近阿伯的房子是會食人的魔怪屋,那間怪屋飢不擇食,甚至連阿伯的老婆也吞掉,但從來沒有人相信DJ‧‧‧‧‧‧


直至DJ的胖同學卓達親身領教那間怪屋的厲害!兩個小朋友決定帶同新相識的朋友珍妮,趁魔怪屋睡眼惺忪時,一齊進入房子,展開奇幻旅程,消滅魔怪屋!



2 則留言:

  1. 呢套戲我都睇過,不過我次次睇完d戲,都係唔記得晒d劇情
    [版主回覆03/05/2008 07:43:00]我都係咁,仲要有時明明睇過都好似冇睇過咁,有時睇得多又會將劇情混淆,除非真係好好就會有深刻印象。

    回覆刪除
  2. 呢套卡通片都幾好睇, 果個肥仔好搞笑.  d 配音又配得好. 卡通片o黎講算係幾好睇.
    [版主回覆03/05/2008 07:43:00]係丫~對我有意外驚喜。

    回覆刪除