2008年3月16日星期日

超級〝薯王〞

之前老公下載左2套我喜愛的電影〝嗚門〞劇場版和〝史提芬京~霧地異煞〞。尋晚就睇〝嗚門〞先睇到零晨4點幾先訓。


今朝8點幾又比老公逼醒左,可能連續3日唔夠訓,所以發生左好多〝烏龍〞野!成為『超級〝薯王〞』。平時老公都會叫我做〝薯王〞,〝薯〞唔係薯仔個薯,而係番薯個〝薯〞,即係話我〝笨手笨腳〞成日都整到,我緊係唔認喇!不過,今日唔到我唔認,一切就由整〝雞批〞開始。



我用手拎埋未倒出既磨菇,但唔小心被個罐介到流血,血抺完又流抺完又流,隻手指仲有D麻痺,夜晚撕開膠布傷口都有約半寸長。到搓皮時才發現〝白菜油〞唔夠又要將份量減半。



每個雞批面我都晝左不同圖案,然後拎去焗喇!跟住又唔知做咩,明明焗緊野焗爐熱架嘛!自己又會〝枕〞隻手係焗爐上面燙到隻手紅左有少少腫,撩過手表面都有D痛。



點解焗完都冇色既呢?才記起批面未掃蛋汁丫~睇下掃左蛋汁後再去焗真係差好遠,可能因為咁老公食到個皮似酥皮和焗晒D油出嚟!但係我晝既野就睇唔到。



上次肥阿哥叫我copy返D野比佢,但我唔記得左要明晚先拎比佢,後來回到老公家在其中一張記憶卡內發現原來我係有copy到架,不過,係我自己以為冇咋!


1 則留言:

  1. 你隻手傷過我喎!!!!! 
    我都試過俾個焗爐辣親, 真係痛到跳舞呀!!!!
    [版主回覆03/17/2008 23:39:00]我唔知點解尋日咁〝失魂〞 。

    回覆刪除