2008年3月25日星期二

打唔開既~

今期阿B好牙癢,上星期開始有咬下我,今日仲咬我大腿和膝蓋,
娣婦都有咬佢,阿B牙仔好似差唔多出晒喇!
阿B應該要開始戒奶咀和片,但未識講野戒比較難D,因為未識表達。
之前天氣熱都逐步開始戒片,但好快天氣轉凍戒片又怕冷到佢,
都唔知幾時可以實行呢?



從小阿B奶嘴係一對買的,咁就可以一個食住訓,
而另一個係預備半夜佢甩左奶嘴又搵唔到就作後備的。
點解會有3個?因為之前爛左一隻,要買新加埋舊一隻咪有3隻囉!


今早娣婦同我講阿B六點半可能〝流殊殊〞醒左,跟住換左片和食左奶。
娣婦話比我知頭先阿B點叫佢起身,我聽左之後都覺得攪笑。


阿B食住一個奶嘴,然後手執另一個奶嘴敲落娣婦到叫佢起身,
娣婦話阿B都敲左3、4下。



我見上次阿B玩肥阿哥個高達模型盒玩得好開心,
所以我又拎左高達叔叔個模型盒比佢玩。佢想開又開唔到,咁就用手拍,
但一拍就彈左落塊面到,然後又踩下佢,都開唔到就放棄。



跟住我打開左個盒佢就立即過嚟!其實,我都唔知佢想做咩?
佢擺左個盒係櫈到,擺完又發脾氣喎!



正因為佢發脾氣自己咬落個盒到唔小心咬埋自己個嘴唇,我諗當時一定好痛,
因為佢起初係喊到冇聲嚇死我唔知整到邊到,我即刻望下D牙仔冇事,
再望落D先見到個嘴唇流血。



1 則留言:

  1. 歲幾都係時候戒奶咀, d 人話查 dd 藥油落個奶咀度, 等個小朋友怕o左, 咁就會戒到, 不過唔知係咪個個小朋友都得. 不過戒屎片就要長小小時間, 我諗o係屋企度多 d 帶佢去厠所仔度疴尿尿, 如果有疴就話佢叻仔, 做密d應該好快搞掂.
    阿B咬到個咀仔........好痛呀.  難怪佢想喊又出唔到聲.
    [版主回覆03/26/2008 11:37:00]之前天氣熱時每次放佢落〝痰冠〞都自己起身起人唔係坐,抱佢痾又係咁,阿媽和阿婆話細個冇習慣兜佢痾,所以而家就係咁樣,如果阿B識講野就易辦事好多,都係要慢慢來架喇!

    回覆刪除