2008年3月6日星期四

臭臭~唔臭

近排唔係每日都同阿B洗白白,因為天氣凍加上佢病,不過而家已完全退燒。


晏晝3點半阿B訓醒晏覺,因為阿B包片的地方都有紅點,所以就同佢洗白白,
佢一聽到阿媽教水聲立即走在板前昅。



突然佢開始自己除衫,但水未教好就幫佢整返件衫,唔駛一秒佢自己又除過。
我又走過去幫佢著返,佢立即爬上我到。



洗白白後見到佢個身都有紅點,於是我就通知娣婦,
娣婦話尋晚阿B訓左後換片才發現痾左臭臭,因為臭臭突然唔臭,所以唔知道,
可能因為咁已開始有紅點。


娣婦放工回來一齊再睇,只得手、腳要見人的地方冇紅點,
娣婦諗緊要唔要睇醫生呢?今日睇、明天睇?


突然,我想起天氣乾燥時,每次老公洗完白白都身癢都會比支cream我幫佢抺背脊,我對娣婦講完睇下明天點先,可能係皮膚乾燥,娣婦話洗白白時加〝BB油〞。


不過,阿B這2日的臭臭一D都唔臭,娣婦話寧願佢D臭臭臭。


1 則留言:

  1. bb皮膚幼嫩,好易敏感,要時時清洗先得
    [版主回覆03/08/2008 02:27:00]現時天氣凍痾左臭臭都冇洗pat pat,遲D回暖和病好先洗得。

    回覆刪除