2008年3月19日星期三

小朋友不可騙~

頭先同阿B排排坐食〝開心果〞,叫阿公食佢就話一陣先,所以我就留返D比佢。
到阿公食時睇下阿B做咩?其實,佢搵左好耐先搵到個開口,
然後放隻手指仔入去預備拎出嚟!



正當佢努力之際被阿爺發現〝哦~你偷食!〞,阿B立即定形面上一D表情都冇,
個嘴少少扁,隻眼就定定望住老豆郁都唔郁,之後見到阿公飲水先有D笑容。



我一向都話〝小朋友唔可以欺騙〞應承左佢既野一定要做,小朋友一定會記得你應承左佢既野,如果你唔做就會唔好架喇!


前日我應承左阿B尋日整啫喱比佢食,但冇時間,所以就今日整。
不過,都係阿B提我架!佢拎住盒野我先記得,我整緊時佢已急不及代要食。



上午整完啫喱諗住夜晚先比佢食,但想佢學乖乖坐,所以晏晝就比左佢食。
初時食可能凍都吐返出嚟!之後都就全部食晒落肚,咁我緊係唔係成杯比晒佢食,
我食左大半杯,其他就係阿B食晒。



沒有留言:

發佈留言