2008年3月18日星期二

Bomb~

剛才係6、7點時發生左一件〝Bomb~Bomb~〞事,聽者、見者都覺得痛,但反而當時人唔覺痛。


阿公係床訓緊,阿B玩玩下又走左去阿公床,我隨後就見到佢背向坐左係阿公個肚上,大家都玩得好開心。


阿B係休息時候突然身體向後傾,然後跌落阿公到,隨即聽到好大聲〝Bomb~〞又見到佢地果下撞擊好似地震咁,我立即抱起阿B,不出3秒阿B就喊喇

!又摸住自己個頭仔。之後我就問阿公有冇事佢話冇事?又問撞到邊到?阿公話撞到D牙唔痛。


我就抱左阿B去廳果邊,我就話比佢地知,阿媽問阿B有冇事?佢冇事,但我怕阿公有事,因為撞到D牙好痛架嘛!更何況阿公D牙已經係鑲,再整爛你話點算呢?


我又再去睇下阿公,見到個嘴腫左和好似有D牙流血,立即叫阿公起身去漱口,我想去睇下阿公,但阿B係都要黏住我,後來問番阿公有冇血、痛唔痛?佢話冇血又唔痛,咁唔知係咪阿公D假牙反光我睇錯左呢?但我都係有D擔心囉!


事發後我見到阿B個樣唔開心

好似有D想喊咁
,我就籍著呢個機會就同佢講解下。阿公漱完口出嚟笑騎騎同阿B講野,阿B見到阿公笑佢又笑,我諗佢好快就唔記得架喇!


今朝我訓係張地墊上時,阿B又係坐上我到,不過就面向我,但係佢又突然一個腳跟〝錐〞落我個〝人中〞到,我即時反應擋一擋就唔係好痛,但阿公咁都話唔痛都唔知係咪真既,我見到佢都痛、阿媽聽到都覺痛。


1 則留言:

  1. 嘩......我聽到都覺得好痛. 阿B係咪想練到銅皮鐵骨, 所以依家練下撞下呢度撞下果度, 他朝點撞都唔痛呀?!
    [版主回覆03/19/2008 08:49:00]衰仔奀皮到死架!佢喊左幾聲就冇喊喇!

    回覆刪除