2007年11月24日星期六

Oreo雙層藍莓芝士慕士 (內附食譜)

無料カウンター


今次我係我上堂後,第一次自家整既慕士蛋糕,這蛋糕有3層:Oreo餅(第一層)、芝士餅(第二層)、藍莓慕士(第三層)。


我未用過魚膠片,上次上堂都係Miss整埋比我地,所以我就問左開心果姐姐點用。但係唔多成功,因為蛋糕底唔知點解有魚膠,後來夜晚我見到開心果姐姐問左,原來係攪唔勻魚膠就會有這情況,所以佢話要快手,但係我又覺得我用既水多得滯,其實還有些疑問,等下次我要與她一齊整偷下師先。


大家都覺得味道比之前的〝藍莓芝士餅〞為好,我都覺,這個味道相當不錯。我用6"蛋糕模做餅底和芝士餅,跟住轉用7"蛋糕模,係比較麻煩D,但出來的效果個邊就可以包住成個蛋糕,我整得比較〝肉酸〞,你地應該會好過我的。


Oreo雙層藍莓芝士慕士



餅底材料:(6”~第一層)


Oreo              80


牛油溶液            52


做法:


1.           Oreo餅壓碎,加入已溶的牛油混合,壓在蛋糕模內。


2.           放入雪櫃冷藏一會,備用。


焗芝士餅材料:


A.           忌廉芝士     183克、    砂糖                59


B.                            1 1/2隻、  檸檬汁           1/4茶匙 (可以唔用)


焗芝士餅底做法:(6”模~第二層)


1.           先將焗爐用200度,預熱15分鐘。


2.           將砂糖加入忌廉芝士內打至軟滑後,再將蛋分2-3次加入。


          ※ 每次加入一次要打勻才可以加入第二次。


3.           繼續將芝士打王滑身後,加入檸檬汁拌勻。


4.           最後將芝士糊倒入第一層餅底上,放入爐內,焗約40分鐘。


5.           將餅放涼備用。(放入雪櫃冷藏1小時為佳)


藍莓慕思 (面層)(7”~第三層)


A.           魚膠片         2.5片、     熱水                169


B.           淡忌廉         231克、    砂糖                31


C.          藍莓醬         83  (可以預留少許在餅面上做雲石花圖案)


D.          藍莓             137


做法:


1.           魚膠粉加水拌勻,用熱水座溶成魚膠水,備用。


2.           將砂糖分2-3次加入淡忌廉入打起至6成後,備用。


3.           將藍莓醬慢慢加入己打起的忌廉內拌勻。


4.           再將魚膠水拌勻後,加入(3)內快打拌勻。


5.           最後,將藍莓慕思料倒在芝士餅上,放入雪櫃冷藏3-4小時即成。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言