2007年11月24日星期六

阿嫂、娣婦愛心晚餐

無料カウンター


這是我地今晚的晚餐〝雞柳炒烏冬配餐肉脆腸〞,這包〝超力燒烏冬〞是不需要自己調味,因為本身已配有調味料包~非常方便唷!阿嫂用水稀釋包粉,一陣就方便炒勻,我比較蠢,我會直接落落去一齊炒,所以比較麻煩。



今次唔係我煮,而係阿嫂&娣婦攜手合作,阿嫂負責醃雞柳、炒雞柳、煎餐肉、煎腸仔。



娣婦當然就係負責炒烏冬喇!炒啊炒~炒啊炒~,再加埋調味包先,嘩!好似幾靚咁喎!



開餐喇!阿B睡了,我地都食得比較輕鬆。



呢碟就係我既,雖然,唔豐富但係都已經足夠,因為老公都話我肥左,平時都話我係〝米之連〞,而家仲要係勁大既〝米之連〞。



食完晚餐後,肥阿哥比左呢2樣野我,支藥膏係上次睇醫生比,而盎野就係膏布,佢話好好架!我見屋企都有個盎,但係老豆好似用黎裝茶葉,我同肥仔都以為係茶葉盎,因為冇睇D字,只睇個款好鬼似,家先知唔係!


肥阿哥仲介紹左個佢覺得幾好既〝物埋治療師〞比我,但係我睇左阿媽個跌打,都係好,遲D睇下點先至算。


無料カウンター

1 則留言:

  1. 好似幾美味~~我都 邀請你品嚐 《蓮藕三文治餅》 ~~
    [版主回覆11/26/2007 15:42:00]味道真的不錯!你常常都花很多心思&創意整,繼續努力!

    回覆刪除