2007年11月21日星期三

老公好臭丫!我中毒~〝邦〞、哎呀!

無料カウンター

頭先在娘家吃完飯就回家,回到家中見有些頭暈就攤左係張床到,突然想老公〝攬攬〞就伸出雙手,點知老公以為我要起身,他坐在床邊背住我,然後將兩手向後伸示意我比手他拉我起身,但係我話想〝攬攬〞,之後他就擰轉身,唔淮我郁,我以為佢同我玩,原來唔係,突然我聞到一陣濃烈臭味,係你喇!老公你放〝缽缽〞臭死我喇!快D行開,任我如何爭扎佢係都唔比我起身,點算好呢?我快要中毒身亡喇!


突然,我個肚都蘊釀緊想‧‧‧,呵~呵~天助我也。嗯!這是我唯一脫身的方法~就係以牙還牙、以眼過眼。嘩!終於甩身喇!我這次是無色無味有聲,記得阿婆話〝無聲屁臭死人〞,老公的就是無聲屁。


我想用汽水去解毒,所以就去雪櫃拎,但唔知係咪中毒太深,走出廚房時不小心,右邊手跟撞左落個架到,痛到我立即放低汽水,用左手掩住隻手,立即衝落張床到,老公問我咩事,他一邊睇一邊卒一邊呵,而我就一邊喊~真係痛到〝標〞眼水。


我有時唔記得掂到就痛,但有時唔掂都會突然痛,唔知明天有冇事呢?

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言