2007年11月15日星期四

這個姪仔真爆炸~

無料カウンター


今日發生左2件事,但其中一件事激到我爆!


有2隻手指係其中一次營救阿B時撞到,撞到時有少少痛,但冇傷痕,夜晚回到家才發現瘀左。




今日2點幾與阿B去左球場玩,順便接阿媽放工。行到去球場我就放佢企係地下迫佢行,我就打比阿媽話比佢聽〝我係出面等佢放工〞

,我拖住阿B經過阿媽公司門口,阿媽行出黎話仲未放工,而阿B冇停步繼續行去睇風景方向,正當我踎下想問阿B〝點解唔理麻麻〞,阿B二話不說就爬上我個身,我推都推唔甩,唯有抱喇!


阿B全神貫注睇風景,我用手遮住太陽,因為好猛太陽怕整傷佢隻眼仔。跟住我地就去球場外圍最後有個〝火車型禽鋼架〞,阿B一見到就要落地玩喇!電話響老豆來電

, 一陣佢與阿媽去Tea問我去唔去?我唔去喇!等到阿媽放工又話去Tea,我話知,但唔去喇!阿B返去要食奶、洗白白、食藥、滴眼水。



我與阿B回到家中,立即去開奶,趁阿B食奶我就去預備洗白白的東西,中場休息抖一抖我就叫阿B洗白白。平時我未叫佢已第一時間走去塊板到等嚷着、發脾氣、攀越塊板要洗白白,唔知點解今日阿B叫極都唔應我喎!又四圍走,又禽黎禽去,做埋D好危險既動作,我就不繼重覆〝唔好喇!再係咁我就打架喇!快D黎洗白白喇!〞,阿B采我都傻仍然繼續曳,又訓係地下,攪到我有D滾滾地


有見及此,我就用條籐條嚇佢,佢真係唔驚喎!我就真係打左幾野落佢大脾,我睇反佢大脾有好似蚊咬紅左一細撻,佢一D反應都冇~唔喊、唔叫,繼續係地下

,個樣仲好得戚添
~神情好似
,攪左約半小時,連老豆&阿媽吃完Tea都未洗白白,足知阿媽同阿B洗白白。


洗完白白著衫時又唔定,再睇下大脾條籐條印都冇左,我就叫阿B唔好郁~都唔聽。我之前講過我打佢手板仔都唔驚既,但肥仔一下就即喊,肥仔叫我大力D,所以我比平時大力少少打佢手板仔,阿B即時喊,其實我都唔係好大力,唔知係咪

係到,所以扮野。


阿媽:唔驚,麻麻錫,麻麻錫。(講左幾次)


我:教緊你又咁,咁點教丫?


阿媽:咁細個都唔識架喇!你地咁細個我地都冇打,到你地懂事時先打你地。


阿婆:咁細個就打,佢識D乜呢?


老豆:你地咁細邊有打,你地懂事至有打之麻。


我:而家唔教幾時教丫?我有好似你地咁打咩?我好似你地咁打到出血咩?到佢懂事時我就唔駛打喇!我就會同佢講道理喇!


阿媽:你地細個時咪又係曳。


轉頭又冇野黏埋黎,其實,咁樣真係好難教,太多人錫。阿B係細,但唔多唔少都會明D,佢細細個已經識簡人

喇!有D野梗係從少開始教喇!


我覺得要有體罰,但唔係咩事都打,係要適當地打,打之前要口頭警告先~比機會,有時又要講下道理。我覺得間中才打一次半次阻嚇力會大D,平時講道理,到你出手打時佢就會知道當時你好嬲。


沒有留言:

發佈留言