2007年11月2日星期五

來一客〝碗仔翅〞(馬蹄粉版)


之前整〝馬蹄糕〞用剩一盒〝馬蹄粉〞,我見自己一來好耐都冇煮〝碗仔翅〞、二來阿婆又鍾意食、三來我地Teatime又可食不用諗吃什麼〝一舉三得、何樂而不為〞。


前日晚已浸定冬菇,尋日早上回家前去左街市買埋〝木耳〞&〝粉絲〞,阿婆就買埋瘦肉~攪掂。將所有材料放入鍋內~除粉絲,煮煮下好似材料唔夠又再加D,終於煮好喇!不過,老公話料多得滯,這次係好忙碌之下完成,點解咁講?咪就係最衰Yahoo囉(我想食人丫~),又同阿B行街街,好在有阿婆幫手,其實阿婆除左係我〝忠心番薯〞外,還是我的好幫手,阿婆多謝你!


我夜晚仲打包左2盒走,一盒拿回去與老公〝牚枱腳〞,另一盒拎比肥阿哥&阿嫂食,我仲叫老公放工買支醋,倒起左D比肥阿哥,我地3兄弟姊妹都好喜歡呷醋~哈哈!


今朝老公從雪櫃拎出黎話〝咁稠既〞,我就講解比老公聽。梗係喇!因為我今次用〝馬蹄粉〞,平時用〝生粉〞會越煮越稠,跟住你攪得多又會出水,〝馬蹄粉〞就唔同凍既時候會稠,熱既時候會〝希〞,但又唔會出水,這就是〝馬蹄粉〞買得貴,而且又貴過〝生粉〞的原因。弊!忘了同阿嫂講解,快D打比佢先,點知阿嫂知道,因為肥阿哥尋晚已〝叮〞左黎食。


1 則留言:

  1. [碗仔翅]很理直氣壯的話自已係紅燒生翅或是雞包翅的A貨...其主角粉絲係唔怕俾人話[粉絲扮魚翅]的!
    [版主回覆05/14/2008 10:45:00]Ha~Ha~

    回覆刪除