2007年11月4日星期日

即興:megaBOX、煮飯仔

尋晚唔知點解成個人都好攰,回家在車上睡左一陣

,我冇洗白白、刷牙仔就睡了
,因為落車後老公話肚痛,所以老公去矛厠順便洗白白,我就換衫係床休息&排隊洗白白,但太攰睡了,唯有今日起身先洗白白&努力寫Blog。


4 November 2007


早上11點幾打比熊貓姐姐

傾計,點知大聲得滯嘈醒左老公,之後佢又訓過,咁我見大家都冇野做就相約去唱K
,跟住用3人會議打比開心果姐姐問下佢有冇空閒,我心都預左唔得閒,因為開心果姐姐好忙,有好多朋友,跟住一五一十講晒今日行程又full booking,咁唔去唱K lu,唔知點解老公睡左都可以提意約食晚飯,我問〝你唔係睡左〞,佢醒左又唔答我~真係嚇死
開心果姐姐要掛線,因差不多要出街,我同熊貓姐姐講老公聽到開心果姐姐唔得閒個樣好似有D失望咁,我地再傾多一陣都掛線了。


老公:點丫?


我:開心果姐姐夜晚幫朋友買野再拎比人。


老公:咁去熊貓姐姐家吃飯(叫外賣)。


我:開心果姐姐可能都可以一齊食晚飯既,可能會夜D。


我又再打比熊貓姐姐約食飯,佢提意可以叫〝Pizza〞有間新可以試

,約好等既時間、地點。老公話一陣可以去〝MegaBox〞行下,因為佢知我想去,其實唔止我高達叔叔都想去架!


我地遲左出門,所以改遲了半個鐘。在途中老公打比高達叔叔想約佢今晚食飯

,但冇人聽。突然睇到我地要坐既巴士係燈位前~我想追,但老公話追唔到,點知行到距離巴士站約100m,老公話有好多人上車應該追到,於是我地就開始逃亡
~真係激死
,早D追就唔駛咁辛苦喇!在坐車途中高達叔叔覆電話,老公就約佢。


老公:今晚食唔食飯?


高達叔叔:唔喇!放工後回家收舖~夜。


老公:唔係好夜之麻!


高達叔叔:咁你地係咪煮飯丫?


老公:係掛!


高達叔叔:咁應該得既。(咁答即係得)


大家相遇後,熊貓姐姐開心果姐姐通電講老公好失望,所以夜D會黎。熊貓姐姐帶我地去左一間叫〝譚仔雲南米線〞食野

,在食野期間打比高達叔叔原來放左工,咁我地就埋佢一齊去〝MegaBox〞


一睇就知係這層係屬於小朋友架喇!



垃圾桶好得意丫~



這是同一個地方,只不過我在這邊影完再走去另一邊影過黎~



高達叔叔話係〝高達〞+〝變形金剛〞既合體~



在其中一間舖睇到買了,我書枱的計數機壞了,但這部是沒有儲電的,一定要有強光或太陽才可以用,得物冇所用~激死,另一個是裝藥的。



〝MegaBox〞與我心中的有很大不同,熊貓姐姐見到有人唱歌就問我邊個黎

?我話我都唔知,睇D妹妹仔拎〝牌仔〞都唔知佢地寫咩?我同熊貓姐姐講〝我地老餅、Out唔識架喇!〞,行到6點到高達叔叔走,而我地就搭車去熊貓姐姐家的街市買餸。原本我地諗住叫外賣,而家為左高達叔叔玩煮飯仔喇


煮飯仔菜單:洋蔥豬扒、蒜容西蘭花、番茄薯仔滾排骨湯。



這個變形金剛是熊貓姐姐男朋友。



熊貓姐姐是一個愛貓之人,這3隻就是她心愛的貓兒,阿囝&阿女至少養左10年,但細B係新成員上年年尾先養,阿囝好嗲架,成日都要同佢〝初肚肚〞、阿囡就好惡、細B唔黏人。



我地怕吃唔晒,所以冇蒸雞蛋。食完飯後分開左2班人傾計,男在廳、女的在房。我地係房聽到老公大叫〝你個細女想跳樓丫〞,老公為了阻止事情發生就坐爛左張櫈,今次係老公第2次坐難熊貓姐姐D櫈,都唔明老公咁纖瘦都坐爛。熊貓姐姐放左小學&中學既記念冊係廳

,所以我地一齊睇~真係笑死我地
開心果姐姐真係太開心,佢坐左老公坐爛既櫈,結果爛上加爛。


細B就係想跳樓的貓~



睇下開心果姐姐的功力~



其中一張係老公寫架~哈哈哈,開心果姐姐話下次大家一齊拎記念冊出黎分享,傾完計我地仲去食糖水添丫

,食糖水時開心果姐姐話〝今朝我地傾左約1個鐘〞~我好耐都冇傾咁耐電話。



沒有留言:

發佈留言