2007年11月26日星期一

〝一日不跌、如中頭獎〞‧〝一日三跌、 如鐘無艷〞

無料カウンター

人地

,而阿B就
,點解咁講,事原就係‧‧‧


今朝返到去娣婦就同我講:「尋晚阿B又跌到,撞左落個白色衣櫃到。」,我睇下佢塊面大撻到盲都見到~真係幾瘀下喎!


跟住又同我講:「隔左一陣,佢又撞左落車口佢自己架車仔個手柄到。」,吓!咁尋日阿B即係一日撞左3次。一日都係晚訓又唔訓累事。


第一次:晏晝公園阿B差不多爬到滑梯頂,但伯伯〝豆〞佢〝Pat Pat〞大力得滯,結果阿B成個頭撞左落最頂既鐵到。圖(一)左


第二次:就係夜晚撞落個櫃到,瘀左一大撻。圖(一)右


第三次:撞完第二次後,再撞落自己車仔手柄到,但這次睇不到傷痕,因為撞到頭仔。


圖(一)



阿B睇住〝Pingu〞食粥粥,但食食下又唔食。唔食粥食咩?



咪食佢張〝臭C被〞囉!睇下佢幾肉緊,何解?因為〝Pingu〞未做完,仲睇緊。



唔準食〝臭C被〞就轉食〝咀咀〞。



阿B見我食話梅,佢又要食,佢一D都唔怕酸,仲〝扯〞住食,但係小朋友不可以吃咁多,我只是比左少少佢食咋!因為醃製食物黎架麻。



佢食完走去餐枱旁,食完又走過黎問我比,但我要佢講〝mum mum〞先至比,咁梗係唔係次次都有講喇!


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言