2007年11月8日星期四

老公好想‧‧‧

無料カウンター


我以前會不定期去行山

、露營,有好多戶外活動,所以我買左張地席,但買完之後都冇用過,因為識左老公,其他裝備肥阿哥有。自從與老公一齊後都好少戶,只是去過2次行出,而老公咁大個仔一次露營都未去過。


今年有一次朋友攪聚會去睇〝流星雨〞

,記得上次睇〝流星雨〞係好多年前,我都未識老公,可是那次在我的地區是看不到。今次有幾會再睇,仲要同老公一齊睇更係開心喇
!我們還借齊裝備,奈何那日太多雲在前一日已取消了,老公好失望
。跟住上個月有朋友假期又攪去露營,我一聽到已想去,但我要問了老公後才回覆他,老公都好想去無奈地
假期要返工,只好推掉了。


上星期與熊貓姐姐和心姐姐通電,開心姐姐問我:「今個星期六我與班朋友一齊去露營,你去唔去?」,我想去但不能,今個星期日是我一個要好的朋友仔結婚

,所以我都推掉了。我不能去就將我的地席與老公的背囊借給開心果姐姐,再問肥阿哥借埋其他裝備,集齊一套,就在預約好了的日字明天交收,順便吃晚飯。


晚飯前肥阿哥打黎叫肥仔一陣過去打機,吃過晚飯後就一齊過去,之後回到家,我見老公將地席、睡袋和Cook Set左砌右砌放入個背囊到,佢一邊整一邊又同我講‧‧‧


老公:張地席唔可以放係背囊底下。


我:放唔到咩?


老公:D野放晒入去背囊冇咩位。


我:佢應該唔係有好多野擺。


老公:地席放係頂會好阻〝訂〞。


我:擺側邊唔得咩?可以擺係側邊架。


然後,老公又〝這樣、那樣〞,又將個背囊孭上身試下,我問老公:「係咪好想去?」,老公問:「你點解咁講?」,我見你好積極,你平時都唔係咁,〝十足十〞一個小學生去旅行。


老公唔緊要喇!實有機會去既,只要你想。


1 則留言:

  1. 來日方長.....有機會o既!!!
    [版主回覆11/10/2007 11:49:00]嗯!只要想去幾時都可以去喇!

    回覆刪除