2007年11月12日星期一

這幾天痛到不能‧‧‧休息一天

無料カウンター


9 November 2007


肩頸比平時痛、條腰有D酸軟


10 November 2007


肩頸腰痛未減,仲痛到連帶頭都痛埋,痛集中在我右邊全身,左邊只是某一部份痛,我最怕頭痛~好辛苦


11 November 2007


起身未有好轉攪到成個人乜心機都無

,但一陣要去摯友的飲宴。入席後坐坐下有D暈暈地
,好在撐得住,飲完老公會接我。回家途中老公問:「有冇打比你阿媽,回覆明天去唔去飲茶?」,我真係忘記了,因為頭先趕住換衫出門口,老公幫我聽左阿媽來電,頭先阿媽問我:「明天去唔去飲茶?我等阿B飲完奶後,再打比你你先出門口,咁你就唔駛咁早起身。」,跟住我就回覆她〝去〞。


12 November 2007


今早9點到阿媽來電。


阿媽:你未起身丫?阿B剛飲完奶。


我:未丫。你地有幾多個人去?


阿媽:我、阿公、阿婆、阿婆朋友、阿B,肥仔唔去。


我:你今日休息?肥仔唔駛返工咩?


阿媽:我係休息,肥仔話放假。


掛線後,我再係床〝典〞多一陣,因為今日仲嚴重過尋日~骨又痛頭又痛,唔想郁。屋企有咁多人,所以我想休息唔上去,打比老公問下意見。


我:「今日我唔返上去好唔好丫?今日阿媽&肥仔都放假。」


老公:「咁多人你又唔舒服唔好返上去。」


跟住又打比阿媽。


我:「一陣我飲完茶唔返上去喇!」


阿媽:「點解丫?唔知一陣係咪同阿B去睇醫生喎?」


我:「睇隻眼丫?」


阿媽:「係丫!」


我:「叫佢地睇醫生就打比我。」


佢地比我早去到酒樓,阿B一路望住我行入黎坐底,跟住我叫佢唔應,阿B扭我就同佢去左出面遊樂場玩左一陣

,跟住入返去就見到阿公拎實張點心紙唔放預備結賬,我抱住阿B又搶唔到,唯有等待機會,阿公行左出去比錢,我就叫阿媽抱住阿B跟住出去,之後阿媽又加入戰團又爭比錢,我一邊拎錢一邊叫經理唔好收佢地,原來佢地有預謀,2個一早分別拎定錢,將D錢放係張單上面經理都唔收,仲話〝等D後生比〞,好在經理幫我咋!跟住有個師奶行過〝嘩!咁多人既,老、中、青爭比錢〞,這位師奶好似與阿媽是相識的~見佢地有2句野講。


我地成班人再同阿B去遊樂場玩,老人家又開心阿B又開心

,阿媽問我點解唔返上去?我話唔舒服,之後就散隊喇!我去左〝百佳〞買野,在商場內已經有冷氣,而我又冇著外套,但都不停流汗
,回到家仍然流緊,摸個額頭是凍的,我諗我係流緊淡汗,於是我用手指捈少少汗試味~果然汗是淡的,淡汗很久沒流過,記憶中中醫話過流淡汗對身體不好,因為淡汗即是血,弊啦!我流緊血丫~


終於,到下午3點幾撐不佳吃左粒〝長效〞。晚上老公放工問我吃什麼,我真係諗唔到,老公提意煮〝牛肉烏冬〞、〝煎牛扒〞,我問邊個煮,答案竟然是〝病人~我〞,最後大家食〝吉野家~牛肉飯〞。


肥仔來電問我明天如何,我緊係湊阿B喇!明天可以唔湊阿B,娣婦明天可以放假,不用放假,明天應該冇事架喇!希望在明天丫麻!


1 則留言:

  1. 痛咁多日都唔睇醫生,有時間就要休息啦!
    天氣問題,我隻腳都好痛!
    [版主回覆11/14/2007 07:14:00]唔睇喇!間中都係咁,我都想訓晏D,但你都知我好早就會自動彈起身~冇計。

    回覆刪除