2007年11月29日星期四

兩姑嫂攜手合作~來一客肥牛烏冬

無料カウンター


上星期已知今日

要回鄉飲明天先回來,因此肥仔明天放假,所以我就提意今晚去肥阿哥家開餐,但是我常常忘了打電話詢問肥阿哥,尋日早上回家途中係巴士上見到肥阿哥阿嫂剛步出大堂門口,落車後我就打左2次比阿嫂,但沒有接聽
,我就朝住佢地既方向行去,一邊行一邊再打,終於接聽,講左幾句閒話大家都見到面就掛線,梗係當面問喇!佢地冇問題。今日阿B係肥阿哥家扭計,咕得好勁學大個、眼訓、扭計



今日早上11點幾打比肥阿哥,但佢太忙一陣覆我,我一句說話都沒說,便要掛線,之後約下午2點阿嫂來電。


阿嫂:今晚係咪過黎?


我:係丫~


阿嫂:咁食乜?


我:可以煮烏冬~快丫麻!可以湯或炒都得。


阿嫂:好丫~


我:咁煮湯烏冬加肥牛、金菇~快D!咁我一陣過去之前去〝惠康〞買埋野。


阿嫂:咁要唔要買小食,例如:雞‧‧‧


我:唔駛喇!雞~〝惠康〞有得買。


阿嫂:哦!唔係~肯得基果D。


我:我都唔知。


阿嫂:咁你一陣要就打比我,等我去買。


我:我11點幾打過肥阿哥,但佢好忙話覆我到而家都未覆。


阿嫂:係丫~佢朝早多野做D,你一陣打比佢。


我:咁我而家打得唔得?


阿嫂:得~


掛線後打比肥阿哥,叫佢放工回到家就通知我,我才過去。突然,電話響起當時約3點50-55分鐘是肥阿哥~他回到家。


我:咁早既?


肥阿哥:係丫!你幾點過黎?


我:阿B剛痾左臭臭要攪掂先。



幫阿B清潔完,再執阿B裝備、幫阿B著衫、鞋,我又要換衫、執自己個袋,因為我冇諗到咁早架麻!跟住4點半肥阿哥又來電。


肥阿哥:你幾時過黎?


我:而家出門口。


肥阿哥:快D啦!我好眼睏想訓,但要等埋你黎先。


我:你食唔食野?


肥阿哥:唔食喇!



我好肚餓買左隻炸脾,另外買左2串燒買比阿B&肥阿哥,阿B當然沒有落調味料。我洗好配料、煲定水略略調味,等全部人回來就煮得。記起阿嫂問過要唔要添加小吃,於是我就打電話比肥仔,最後每人要左一件雞,阿嫂仲記得買多個薯茸比阿B添丫!姊婦都買左D小吃在晚餐前吃。




今次係阿嫂攜手合作

,我叫阿嫂加左D汁做湯底,這支汁可以做冷麵或烏冬湯底的,雖然,到食時我地會再自行加〝美極〞、〝Tabasco〞,但有少少味好D既,色都靚D喇!


由於我的筷子功唔掂,所以後期製作請阿嫂出手,再滾熟埋肥牛~攪掂。阿B與我地一齊開餐

,但因為眼訓,,所以扭計,之後食食下奶就訓左。之後肥仔來電~阿B明天要去打〝流感針〞,所以明天會好忙。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言