2007年11月24日星期六

阿茂工程~兩日四〝杰〞作

無料カウンター

23 November 2007


今日唔舒服睇跌打、食藥,跟住睡左一陣好D,我一早安排好這幾天要焗的東西,我預備今晚整〝Oreo雙層藍莓芝士慕士〞,跟住明天整〝唧花曲奇〞、〝牛油皮蛋撻〞拎回家和肥阿哥家,然後明天整〝椰茸檳〞回家吃飯時拎回去的。



晚上7點幾正當我開始整蛋糕時,老公就剛買了〝燒味飯〞回來做晚餐。我叫老公去洗白白先,然後我整蛋糕底再雪入雪櫃內,再到我洗白白,跟住我地就開餐,之後要努力工作。



我整好餅底又整好芝士餡,但係要待涼再入雪櫃,我不想浪費這段時間,所以我就去整曲奇,足知攪到3點幾才完成這兩項工程,但我仲未睡,因為我想整埋12月2日與朋友BBQ聚會的日程表,將所有野都做完已約早上6點,跟住我就去睡。


24 November 2007



今日早上約6點訓,然後8點幾已醒左,但我嘗試迫自己再睡都係不成功,所以我係床〝典〞到約9點就起身。雖然,睡得不多,可是我一點倦意也沒有。今日計劃有變,因為〝唧花曲奇〞已完成,所以一陣會整〝椰茸檳〞,再到〝牛油皮蛋撻〞,咁明天時間就會鬆動些。



我梳洗完就開始動工,今次2個工程我整到5點幾才完成,其實我整完好耐,但成日都要等焗完第一盤後再可以焗第二、第三‧‧‧盤,有時D模又不夠,好似蛋撻模原本4個,但經過上次整過蛋撻後,現在曾加至8個,但我都係覺得不夠,我已與老公講左再買多幾個。中途2點幾停左一陣吃第一餐是吃下午茶餐,因為等老公起身睇下吃咩,期間肥仔都來電幾次問我地幾時上去。


在搭車去肥阿哥家時可能係車上沒有野做,所以開始有D眼訓,去到肥阿哥家又冇野喇喎!

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言