2007年11月6日星期二

口爽爽、大隻廣

無料カウンター

每次在街上見到年紀比較大些的人好辛苦推著好大車紙皮,又或是見到有人在垃圾桶摷野,我都會諗我將來會不會好似他們一樣

,老左冇人埋,跟住我就同自己講:「嗯!我要唔好咁大洗~要慳、儲錢。」,但每次都係得個講字,沒有一次能做得到。


尋日睇電視又勾起這念頭,在新聞中見到有個男人話一袋麵包$9食2日,我很訝異

!老公話之前報紙有講過:「9蚊2袋麵包一家人食2日,仲要係天水圍用45分鐘行出元朗買。」我問:「新聞幾時架?行出去元朗好遠架喎,同埋D路好難行。」,我即刻去搵〝蘋果〞報紙睇下。






住在天水圍天耀邨、妻子有情緒問題、七年來一家四口每日只以每袋4.5元的減價麵包充飢‧‧‧上周三向勞工及福利局局長張建宗泣訴苦況的送外賣工人封先生,其家境與上月中爆出倫常慘劇的家庭極相似。苦日子裏他堅拒申領綜援,曾做過隱蔽家庭、發生家暴事件也無人知,幸好近月終找到工作解困。一個天水圍,隠藏着不知幾多個像封先生這樣的悽慘家庭。



年逾50歲的封先生是第一代天水圍公屋居民,「當時貪呢度啲樓靚,冇後悔過搬入嚟」。他失業前在公益金前主席余錦基下的公司打工,負責推銷染料,月入逾一萬元。「當時諗住做到退休」,誰料2000年公司裁員,以47歲「高齡」困在圍城,搵工連番碰釘。


拿着十多萬元遣散費,辛辛苦苦捱足七年。沒有半點入息,他竟可多年來未欠過房署租金、沒欠下任何借貸。他邊哭邊各記者憶述,當時每晚一個人由天水圍步行45分鐘到元朗,等到晚上8時向麵包舖買9元兩袋的減價麵包,這就是一家人兩天的食糧。「有時會去吓裕記買五蚊幾包硯殼粉,早餐、午餐唔食,等夜啲先開餐。」


妻子有情緒問題,兩個兒子中五畢業數年也找不到工作。封先生說,曾有段日子變成了隠蔽家庭,「可以成家十幾日冇出街」。貧賤夫妻百事袞,他曾因家庭糾紛向妻子動粗,結果要報警求助,「成家人送晒去屯門醫院」。要出外找工,又要兼顧家頭細務,一個人男人常常在家裏飲泣。



好數月前他終於苦盡甘來,在元朗的餐廳找到送外賣工作、孻子上月也得到實習機會。「依家最大心願係連個大仔都可以盡快搵到工」。他另一個心願是警察「唔好趕得咁絕」,因他踏單車送外賣,日薪僅得150元,一張告票,足以令他白做兩日。


3 則留言:

  1. 其實有好多人唔做o野攞公緩, 食o既住o既都政府, 仲成日話唔夠使, 難為 d 人死做爛做都係得幾千蚊, 其實天水圍係咪真係咁差呢?? 我都住果度, 我就唔係咁覺囉. 每一個區都有人富貴有人窮, 只係咁o岩天水圍發生過幾次慘劇, 令 d人錯覺天圍d人個個都好慘....唉..有時行去商場 d 銀行度咪又係好多師奶買股票, 係咪真係咁差...我諗都差唔過世界各地無得食o既人囉. 比上雖然係不足, 但係比下都仲叫有餘囉.
    [版主回覆11/08/2007 16:06:00]我唔覺得天水圍差,其實有好多地方與天水圍差不多,咁之前屯門咪又話差,只不過天水圍不停有事發生,大家轉移左目標,再加上傳媒又大事佈道咪攪成咁囉!

    回覆刪除
  2. 天水圍的朋友,請支持 齊心參與建設一個和諧包容的天水圍新社區

    回覆刪除
  3. Hi there,
    I've got a job to introduce, please send resume to hkrecruit@ymail.com if you or any of your friends are interested.     

    Passes in F.5 Chinese/English + Mathematics ;or
    Degree Holder
    HKD15,000/month
    Frances.
    [版主回覆12/05/2008 09:28:00]多謝你的介紹。

    回覆刪除