2007年11月13日星期二

眼仔如何?情緒低落?扮傻仔?開心

無料カウンター

阿B悶悶不樂玩腳指~




尋日阿B睇左醫生,原來阿B有

,現在眼的紅膜紅得好勁,當然要食藥、搽眼膏、滴眼水,食晒藥還要覆診。醫生話阿B有好多鼻膏,因為平時有好多鼻水,但這些鼻水並不是病,而是
造成。


~這是由
引致。醫生話之前有個小朋友又係咁,佢父母係出面幫他做過千幾蚊皮膚測試,但原來小朋友對〝塵蟎〞敏感,但娣婦話我有用空氣清新機,醫生話仲有其他可能既。



今日早上我與阿B玩捉迷藏時笑過後就沒有笑,又沒有找玩具玩,很少四圍走,常常想睡



連佢最鍾意睇既2套節目

見到
都係笑左幾下咋,另一套
連反應都冇,直至肥阿回來後才開始有笑容和玩,但與平時不同。之前2餐奶吃剩約3安、粥不吃、飯吃左約半碗,可能吃左藥變得〝呆滯〞



不過,我入房幫阿B執衫,阿B入黎同我講

,我話係出面~你搵太婆,佢立即帶阿婆去指住放奶咀既地示意要比佢
,平時只是做動作不過唔會講
。到下午3點幾佢肚餓見我拎奶樽就講
,阿婆仲話尋日阿B好清楚講
添丫!唔通阿B識講,但平時扮傻




今晚肥阿哥又叫肥仔過去打機,因為佢有新game

,當然我與老公都有去,不過娣婦約左人吃晚飯~去唔到。開門就聞到香味~牛牛是也,原來肥阿哥煎牛牛與阿嫂撐枱腳,好似仲有碟薯餅添!阿B見到就立即走埋阿嫂到,阿嫂一句
,阿B聽到後唔開心咁就走人。


肥阿哥開餐未玩得住,咁我就叫肥開上次隻槍game比老公玩下先,因為老公對槍&賽車game有興趣,其他興趣不大。


阿B見到打機即刻霸頭位睇,原本坐係地下,跟住又要爬上〝梳化〞睇~幾嘆又舒服!



肥阿哥又與阿B玩捉迷藏,玩到佢成頭濕晒,阿B返來喇!齋睇冇得玩,又牙癢喎!唯有咬手巾仔喇!



跟住肥阿哥又整蠱阿B,遮住佢睇打機,攪到佢又側身又皺眉頭。



沒有留言:

發佈留言