2007年11月27日星期二

老公家中倒蛋、唔靚唔采~

無料カウンター

阿B一向對都比較喜愛〝靚〞既野,點解咁講?


梗係唔止我一個咁講,而且我有例証添丫!


例証一:


阿B走開左玩唔係睇緊電視,但電視一有女仔聲佢就〝拿拿林〞走過去睇電視。


例証二:


出到街阿B係唔應人的,佢係連我地都唔采唔應,除非佢〝聊〞你喇!又或者你係靚女,佢就會應你喇!



今日就係一個好例子:


我今日約左〝熊貓姐姐〞食lunch,因為我要去買野預備2 December 2007燒野食作好準備,佢同〝熊貓姐姐〞玩得好開心。佢地玩支寶礦力,途中〝熊貓姐姐〞電話響,佢自己一個人玩,我見到佢推推下就好似推酒杯咁,比佢發現到~幾醒目丫!



這間影貼紙相&夾公仔店都是係我地食野旁,阿B見到就即刻走過去攪攪震。



跟住就回老公家整少少野,於是我至電給娣婦等埋一齊回家,娣婦就話上黎搵我,後來肥仔來電叫我去商場等。



去到老公家我就放阿B係床叫佢唔好郁,跟住去開奶,我怕佢吃奶時會好熱就同佢除衫,一除完佢就立即有所行動喇!



中場休息時,又走去攪個電視又去攪風扇,但風扇係冇開既。



攪完那邊攪這邊,將個垃圾桶蓋拎出黎玩,又攪我整蛋糕個箱,跟住拎左老公攬枕去拖地。



一邊睇電視一邊跳舞。阿B係伯伯到開心過在家,但阿B係老公到仲開心過係伯伯到。佢不停走來走去,又猛咁講野、跳舞。



我見到肥仔與同事一齊,但娣婦未到,我就去買件衫,咁就肥就與同事去行下,到時電聯。



我去到梗係睇晒全店先喇!最後都係得果件衫,我問售貨員野時,她走過黎,阿B一見到佢就笑到丫!不繼咁望住人笑。


我:「佢只是望靚女與靚女玩。」


售貨員:「唔係丫麻?」


我:「係丫!」


售貨員同佢講〝拜拜〞,佢隻手真係〝拜拜〞喎!我就同阿B講:「同你講〝拜拜〞,你唔係飛吻架咩?」,跟住佢又立即不停飛吻。事後我同佢地講,肥仔立即問我。


肥仔:個售貨員好靚架?


我:OK喇!


肥仔:OK喇!即係都得喇!


我:普通,咁又唔好靚,又唔係醜。

無料カウンター

1 則留言:

  1. 咁希望佢第時讀書o既MISS個個都係靚女啦, 咁佢就應該會好俾心機讀書. 哈...
    [版主回覆11/30/2007 02:30:00]但我怕佢掛住睇,忘了溫書~哈~哈!

    回覆刪除