2007年11月24日星期六

隨便坐

無料カウンター


今日開心果姐姐衫要換季,所以約了熊貓姐姐放工後去行街街,順便想交還上次借給她的背囊、地席、Cook Set、睡袋給我地,因為太阻地方。她都有問一齊去行街街好嗎?她們約了6點幾,因為熊貓姐姐今天是長週,但肥仔已一早約了我去肥阿哥到,唯有拒絕了。


老公不停的問我大約何時會在肥阿哥那邊走?我問有咩事呢?他想問問她們行街街後來不來我地家聚聚,我估約9點幾走,於是老公就誰詢下佢地意見,佢地當然沒問題喇!我地約了9:30p.m.在家樓下等,差約不多到約定時間,熊貓姐姐來電。


熊貓姐姐:你地在那裡?


老公:我地剛剛走,預備去搭車。


熊貓姐姐:你地快D,我地就破產喇!我地每人買左500幾蚊。


老公:我地好快到架喇!


我地在不同方向同一時間出現在約好的地方,回到家中一齊〝通天幹探~大結局〞,老公又問佢地食唔食蛋撻~幾hard sell,她們都覺得沒有上次那麼好吃,開心果姐姐都放下,她上次去台灣工幹買回來的手信〝鳳梨酥〞給我地吃,這是我其中一樣愛吃的台灣食物,而另一樣就係〝太陽餅〞好似老婆餅~好好味。睇到做最後一幕就要走,因為熊貓姐姐有事要回去,我與老公就送她們去車站。


她們都覺得我肥了,所以我將會book場打羽毛球與她們一起打。


 

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言