2007年11月18日星期日

蝗蟲:耍樂、懷舊小食、晚飯

無料カウンター

今日聚會是耍樂,原本是BBQ,但其中一個朋友唔想BBQ,咁我地唯一活動就係耍樂,這些都是朋友的盆栽,另一個朋友家中都有好多盆栽就問我要唔要?我要丫!但要等派屋後,放係新屋到〝綠化家居〞,你預留一盆比我先喇!



大家閒談後開始耍樂,所有我老公與屋主老公睡了,因為這班朋友每次都係女仕耍樂的,在耍樂尾聲男仕們睡醒了,他們落場,輪到我與屋主傾計,講下整野食、睇下相、食下野。


其中一個朋友話我地好似蝗蟲(包括佢自己),因為我地將她覺得唔好吃和不吃的全部吃光,這個朱古力脆米餅是她一個人吃不完沒開,而家我地係到有機會開黎食喇!她老公與我老公一樣不太喜愛吃零食。



吃完又睇下佢老公既fish,我都有比肥阿哥fish相佢睇,佢地一望就話個魚缸有40幾寸,我真係唔知肥阿哥個魚缸幾大,但我唔覺有40幾寸咁大喎!剛好阿嫂打黎問肥阿哥探熱98.7度有冇熱?有,但係少少燒,好輕微。屋主老公個魚缸底有隻我覺得似龜的物體,睇相唔似,但睇實物我覺得似。



在耍樂時已相討好食〝上海菜〞,但這間店的小籠包、沙鍋雲吞雞的雲吞和鍋貼的肉餡都好〝鞋〞,同埋唔知點解〝南京排骨〞甜甜地?最好吃就是〝西檸雞〞皮脆~正。



沒有留言:

發佈留言