2007年11月23日星期五

金鋼圈、緊箍咒

無料カウンター

今日阿媽帶我&肥仔去睇跌打,睇完我選擇行回家,因為只需10分鐘,但一邊行一邊〝標〞冷汗,跟住買〝麥麥〞,回到家吃〝麥麥〞、長效、睡了,睡醒仍然痛,不過,隔了一陣好好多才可以寫這篇網誌,如果再好些一陣整蛋糕。


希望明天會沒事,因為明天、後天要整包包、曲奇、蛋撻、蛋糕,有些是明天拎去肥阿哥到&後天拎回家,明天順便係肥阿哥天台幫肥仔同阿B剪髮。



今日一早起身又係右邊肩頸&頭劇痛,再過多一陣成個頭都痛,在我頭上好似有一個〝金鋼圈〞

,繼而有人諗〝緊箍咒〞一樣,痛楚緊緊的包圍著我的頭,我打個〝乞嚏〞個頭都痛到爆,因為我要用力的關係,我現在的狀況根本就不可以用力~真是痛苦難耐,但我一定要回家湊阿B。


雖然,阿媽今天都是病假,但尋日我聽到她約阿婆今天去拜神,她們去拜神是晨早去的

,今早阿媽有來電說:「肥仔返晏,你回到家中不用叫醒他。」,再者今個星期我已休息了一天,娣婦為此己請了一天假,雖然,娣婦請了假,但都有回公司做了一陣工作,可想而知她的工作有多繁忙,我真的不想打亂她的工作進度。


今早去買完麵包,再去等巴士,今天遲了到巴士站,所以不知等多久才有巴士,我見到有小巴就衝了上去,正當我想〝嘟〞之際,看到小巴司機用手勢示意我不要〝嘟〞,抬頭一望原來是老豆。回到家,麵包都沒吃就去左睡,因為真的很辛苦。



我在睡著期間發了一個夢,在夢的最後是有一個朋友的女兒在喊

,當時我是半夢半醒,但我感到自己的頭快爆,於是乎我打算再睡,但突然覺得好似現實中都有喊聲,再想可能是阿B,我就在睡夢中爭扎要起身,真是阿B在哭,我就立即衝入房抱起阿B,當時我是暈暈地
,又要行2級樓梯再跨過床欄才可以抱起阿B,之後又要做回同一動作,真的好驚會〝碌街〞整親阿B,最後都成功拯救阿B,但唔知點解近排阿B睡醒就喊,在半夜都喊幾次,唔知係咪嚇親呢?



我等左好耐阿媽與阿婆都未返,肥仔發現阿B痾左臭臭,我望一望個鐘10幾就與阿B洗白白,在洗白白中途阿婆回來,而阿媽就買左D野請同事吃回了公司,我見11點幾阿媽都未返就致電給她,我說:「你幾時返?我頭暈、頭痛、周身骨痛,我要回去休息。」,隔左一陣阿媽回來了,她說:「我和你去睇我之前既跌打師傅~幾好的。」,其實,阿媽叫過我去好多次,我都唔去,今次我沒有氣力回應,所以我沒出聲~她當我應承,我亦唯有接受她的好意。肥仔又話去,因為他與老公一樣成日都要搬野,平時都是我幫他們按摩的。當然有阿B份去喇!但係肥仔要趕返工,我就叫阿媽打去問問多唔多人,聽電話的人說:「很多人,但你與師傅講要趕返工就可以睇先。」。



我地去到已約有20個人在等候,問肥仔那裡痛~花了約2分鐘幫肥仔整,而我就說帛頸痛又花了1.5分鐘就完成療程,跟住就幫我地貼上膏布,我沒有說我那裡最痛,他竟可以將膏布貼在我最痛那一邊的位置上~真的很神奇。 我的肩頸真的沒有那麼痛,但個頭仍然好痛。師傅一邊整一邊〝哈~哈〞唔笑聲,阿B一邊睇一邊笑,佢好鬼鍾意撕野發出的聲音, 一聽到就會笑。阿媽問師傅我的情況。


阿媽:「我個女係咪歪左?」


師傅:「係!佢係歪左。」


跟住阿媽就叫我〝唔好再拎咁重既野喇!再黎睇多幾次。〞,佢地歪左意思係指我隻頸。之前都睇過西醫、跌打、推拿都有不同答案。


講政府、私家西醫:話我冇野,都照過X-Ray都冇野,不過好耐之前。


跌打、推拿:話我頸椎移位、歪左,壓住神經線,所以會痛。


中醫與西醫有咁大既分別。



這個師傅是阿媽同事介紹的,因為之前阿媽整親要禁住D野才可慢慢起身,睇左幾次後情況改善了很多。阿媽話果到有很多人睇,放工有很多OL都去睇~排晒長龍。她們因為成日要用電腦所至

,有些小朋友都有去睇過,有一次阿媽見過有一個女仔是晝晝的都去睇,可能是她常常都是低頭的關係。


診症時間:其實沒有診症,只要你說什麼事就可以。


治療時間:每個人只是1、2分鐘便可。


診金:這裡的診費很便宜,沒有待定的診金,只要你將錢入落行是塊便行,沒有人知道你是多少錢,有些婆仔沒錢只是入10蚊,而阿媽都是封20蚊,肥仔話20蚊太寒酸話封50蚊,之前阿媽封50蚊,但她的同事說不用那麼多。


雖然,這都是辛苦錢,但係一日睇好多個人,以前星期六都開的,現星期六、日都休息,我諗他應該都幾好搵,所以診金多少都不是一個問題的。

無料カウンター

2 則留言:

  1. 你 d痛症都好繄要....我都覺得你好辛苦. 有時覺得痛試下食d朱古力, 睇下會唔會好d.最好食黑朱古力, 應該可以舒緩一下痛楚.
    [版主回覆11/24/2007 09:18:00]嗯!我會試下,多謝關心!

    回覆刪除
  2. 我今日再出o左花園街行, 因為我朋友都想買唧咀, 不過間鋪頭已經賣哂, 無得買啦....真係可惜.
    [版主回覆11/24/2007 22:24:00]Oh No!嗚~嗚~嗚~

    回覆刪除