2007年11月2日星期五

罄過火屎‧‧‧好耐無鬧人喇!(有線篇)

頭先講完

,而家到


跟住夜晚我諗住睇下

有咩比阿B睇,老豆未買
月刊,我就用搖控器開
Menu睇個節目表,之後就選了按
,點知個晝面跳下跳下之餘仲變左個大頭卡通公仔唔郁
,按任何台都係咁,跟住攪攪下就變成
,剛巧細舅母打長途黎搵阿婆
,我就用手提
打去
問,又係講故仔時間,點知講講下冇電,唯有再打多次,又要講多次故仔,但客戶服務員態度唔多老黎


我:開機、關機都做過,連熄大制都試過唔得。


有線客戶服務員:你掹插蘇。


我:拖版獨立〝Pak〞制熄,都未得?


有線客戶服務員:唔得,係有D唔同,你掹插蘇。


我:插蘇好實,好難掹,有冇其他方法呢?


有線客戶服務員:冇喇!


攪到我整跌左電視上個鐘仔跌落阿B到

,見到阿B個樣一臉疑惑
,終於好辛苦至掹到,結果都係一樣,真係激死
老豆又話要換個新既搖控有晶片,我就同服務員講要個數碼搖控。


有線客戶服務員:你用緊盒仔係有台號顯示,咁你係咪要換個冇台號顯示既?


我:冇台號?


有線客戶服務員:我地盒仔得有台號和冇台號顯示2種。


我:我唔識,我見到朋友個搖控器係彩色。


有線客戶服務員:幫你換一個係配合返你而家用緊盒仔既搖控。(講左幾次)


我:我要換最新數碼搖控。


有線客戶服務員:咁你個搖控有冇人違傷痕?咁我會係張單到會mark低係你要換。(講左幾次)


我:爛左唔可以換架?咁要唔要收錢?


有線客戶服務員:換唔洗錢,但係收唔到訊號方面,如果check到係公司問題就不用收錢,若果係你問題我地就要收$150費用。


我:我老豆話咩有晶片?(我都唔識)


有線客戶服務員:mm‧‧‧(唔識),我地盒仔得有台號和冇台號顯示2種,換一個fit你盒仔用既搖控。


我:我唔識,你成日講有台號&冇台號顯示,總之我要最新。


有線客戶服務員:數咁約明天下午6點半至10點鐘黎維修。


我:好~冇問題。


有線客戶服務員:數碼搖控個盒仔係冇台號。咁我會係張單到會mark低係你要換。


我:咁你係張單到寫係我要求要換既。


真係煩死

,成日講黎講去


〝盒仔分有台號和冇台號顯示2種〞


〝會係張單到會mark低係你要換〞


 〝幫你換一個係配合返你而家用緊盒仔既搖控〞


全部都唔到題,都唔係我想要既野

。今日朝我返到屋企老豆已經自己攪掂可以睇番
尋日下午激一次,夜晚激一次,跟住今日又比
激一次,
~真係激到人都


我都唔知點解佢地唔明我講咩

?係佢地有問題定係我蠢?表達能力差、理解能力又差、態度又咁差,不過唔係個個都係咁,有D係極得一讚架


沒有留言:

發佈留言