2007年11月28日星期三

BBQ作準備‧有點失望~

無料カウンター
 


天氣轉凍

最好就係〝打邊爐〞、〝BBQ〞、食臘味、食蛇,而我地就選擇左〝BBQ〞,日子就鐵定於下星期日(2/12)。我都有叫埋肥仔一齊去,他都應承左,真係好喇!阿B都一齊去,但要返完Playgroup先來。咁樣果日小朋友就會有〝6條~Q〞,得阿B〝一條~K〞,仲要阿B係最細。



這幾日我都忙於預備通告、食物清單,將初稿send e-mail比朋友,但有時記得有野遺漏、人數又有變動又要改,我又諗下不如夾埋packing,咁到時他們就不用搵或計究竟要買邊隻、邊隻先夠用呢?一切準備就緒,預備最final時send多次e-mail比朋友,所以我爭取每一分每一秒寫Blog&預備BBQ事宜。佢地冇叫我做,但人人都要返工,相比最得閒是我,我當然自動請纓,做的時候佢地唔知,做好了才通知佢地。


今日BBQ預備工作已順利完成,時間、地點、人數已覆實和已通知有關人士。頭先叫老公通知〝高達叔叔〞時,原來我上星期日零晨5點幾第一次send SMS

通知佢睇e-mail關於BBQ,那天〝高達叔叔〞忘了關電話,點知嘈醒晒他的家人~真係唔好意思,sorry!點解晨咁早,我怕忘了,想知就可以去阿茂工程~兩日四〝杰〞作睇睇



現時市面很少有〝雞全翼〞賣,通常都是〝雞中翼〞,但〝BBQ〞我最喜愛燒〝全翼〞,有見及此我就自行醃製〝全翼〞。但係我又諗~之前睇肥媽教整〝燒鵝〞,老公又好鬼鍾意食喎!成日都想用乳鴿試整,但一直都冇幾會,所以趕今次有機會不如試整燒乳鴿喇!


我再睇下食物清單,其實要醃既野唔多,之前〝正義叔叔〞都講過有咩事可以搵佢幫手,例如:醃食物,但佢又要湊住2個女,所以我又再次自動請纓一手包辦醃食物

。我需要買一些材料醃食物
,所以尋日約了〝熊貓姐姐〞食lunch,阿B不知與〝熊貓姐姐〞幾開心丫!



我們不能太遲開始BBQ,因為那個燒烤場是沒有街燈的,加上冬天很快就入黑,但阿B要返Playgroup放2點,所以我大前日就同肥仔講佢地要自行入去,但我會在燒烤場附近的巴士站等佢地,就叫佢今日前要覆我。今日肥仔來電覆我唔去,我梗係問點解喇!


肥仔:唔去燒野食喇!


我:點解丫?


肥仔:阿B返完Playgroup可能會攰。


我:吓!


肥仔:佢次次返完Playgroup都攰,費事佢又扭計。


夜晚娣婦回來我話肥仔唔去BBQ喇!她~哦!現在大風&果日怕會好凍。她意思是怕阿B會凍病和阿B隻眼仔未完全康復,咁又係阿B病左又好煩架喇!但係我就有D失望

,我未同阿B去過BBQ,同埋有咁多小朋友一齊玩
,果到又有遊樂場,不過,我失望好過阿B病。


我會係星期五係家中醃晒所有野,因為家中設備齊全過老公屋企,另一個原因係星期六家中停電梯,而肥仔要〝Annual Dinner〞,所以我提意一早上去湊阿B等娣婦放工接阿B,再可以回娘家吃飯。



我心情好緊張怕醃得唔好吃,同埋引入左D特別BBQ食物既做法與食法,這些食譜都是在前年找到,又係一直沒有機會試,所以又怕唔好吃,我既心情就好似〝小學生〞去旅行咁‧‧‧!好似當朋友們係白老鼠咁,但係有好野梗係一齊試喇!我諗佢地都唔會介意既。


無料カウンター


1 則留言:

  1. 推薦一個機會:你可以不相信,但是你一定要了解喔!
    為寶寶買域名 美國蔚為風氣 你聽過美商GDI嗎? 如果沒有很正常在台灣GDI是全新的網路商機! 如果你聽過美商GDI 那別再猶豫了!寧可做過千萬別錯過! 請認真的想一想 免費索取線上說明繁體版:http://www.9you.ws/ 我的新浪部落格(blog) http://blog.sina.com.tw/mei55559/ 我的MSN:mei55559@hotmail.com      skype:mei55559 謝謝您的閱讀。如果您不感興趣,很抱歉打擾您!!請將此文刪除,祝大家豬事如意。 ^_^

    回覆刪除