2007年11月17日星期六

危高人膽大、吖~好味

無料カウンター

今朝4點幾先訓,10點幾肥仔打黎話去肥阿哥到叫埋我去,老公當然未起身喇。我寫寫下Blog好眼訓~再去訓。下午3點幾肥阿哥打黎我才醒,肥阿哥又叫我去他的家,肥阿哥叫我叫老公起身,我梗係冇喇!等到佢起身差不多4點才起程。


我地買小吃,去到阿B剛睡,吃完我見佢地個個打NDS咁我就叫肥阿哥開Wii比老公玩,跟住阿嫂媽媽煲左湯要回娘家拎上黎,而我就負責叫〝元綠壽司〞外賣。阿B醒後我就與阿B落去會所玩,老公、肥阿哥、阿嫂都齊齊去。


阿B去到會所遊戲室第一時間玩滑梯,但係佢行都未穩就係滑下來的行上去,仲要係企住行係非常不守規矩的。



玩完滑梯又走去坐車車,跟住自己要離開遊戲窒。



唔著鞋四圍行,又唔等我地,行下又踎下,成個牛屎仔咁!



這2架車仔放係門口,型唔型丫?似唔似〝烈火戰車〞內既〝劉華〞呢?



上返去又再打機,但有D野好攪笑就係老公打緊機時一有問題發問,阿B就好似識答咁~手指指又依依哦哦,以示回答問題。



阿B到了食飯時間我地既外賣還未到,就比左4安〝阿嫂~媽媽靚湯(龍利葉)〞清潤頂住先。



衰豬一邊飲一邊通屋走,眨眼就飲左大半支湯,由於廳打緊機,肥阿哥要睇〝萬千星輝頒獎禮2007〞係書房開左電腦睇,但睇睇下又去左房睇,阿B見書房無人就自己一個人睇~幾爽丫!我見到佢有時仲擺pose添。



嘩!阿B一聽到我話食〝mum mum〞喇!即刻擰轉頭,走去餐枱,登高腳又想爬上櫈分一杯羹,阿B唔駛急喎!你媽媽已幫你order左碗烏冬喇!



阿B猛望住娣婦,因為她剪緊阿B既烏冬,阿B冇野食為有食其他野先喇!



阿B已有D不耐煩~點解咁耐架?餓屎我喇!你睇佢個樣幾‧‧‧



嘩!餓到傻左?玩瑜伽表演食腳指。



好等我拉下筋再表演下一個節目先。



唔好落地喇!落地冇得食架喇!mum mum張大口。



沒有留言:

發佈留言