2007年11月30日星期五

剪利筋?‧流感第二針‧翻一個大斤斗

無料カウンター


今日一早就去左街市、凍肉檔買材料準備一陣回家醃野食,留待星期日BBQ用,但今日仲要陪肥仔帶阿B去打〝第二支~流感針〞,所以我今日要分秒必爭。


8:00-9:00:返到去阿B、肥仔都未醒,就立刻拎野去溶雪。


9:00-10:00:阿B醒左,但係可能近日天氣凍,阿B醒左都唔出聲、唔郁,只是張開眼訓係到,所以要間中入去睇下才知他醒未,天氣一凍佢就冬眠。我見佢唔郁就去左洗頭,然後去開奶、執袋、換片,有關阿B既野都做完。


10:00-11:00:我見肥仔仲未起身,就教阿B叫佢起身,我就去換水繼續溶雪、吹頭。肥仔起身就同我講:「阿B尋晚成晚叫,到3點才睡得好。」,講完就去洗白白,我就睇住阿B。坐坐下叮一聲〝死喇!溶完雪仲要隔水。〞,同一時間肥仔叫我去換衫,佢就得可以出門口。我即刻去睇下情況如何,有D溶晒,有D差少少,我唔埋〝三七二一〞將全部都拎去隔水,到我返黎都應該差唔多。


診所內有好多人,但姑娘居然話入多一個到我地,我地行左出診所等,又與門外等拎藥的BB家人傾計,佢地等左半個鐘都未有藥。從我身後有人叫阿B個名,原來姑娘是也,可以入去睇醫生。



醫生問咩事?肥仔話打〝第二支~流感針〞,跟住我又問醫生2個問題。


第一個問題:阿B隻眼仲有冇事?因為佢仍然成日卒眼。


醫生診斷後是沒事的,醫生就反問我阿B有冇流鼻水、鼻塞、打乞嚏?有好多鼻膏。有時個鼻有野係到都會形響到隻眼,所以卒眼,應該都係敏感。


第二個問題:我想問阿B要唔要剪利筋?因為家中4個老人家都話佢到而家都未講,擔心佢係黐利筋、啞。


可是醫生未能判斷到,因為阿B唔肯伸利仔比醫生睇。醫生問佢條利係咪好似〝蛇舌〞咁?仲晝埋出黎,成個〝W〞咁。我話係,但冇咁犀利。醫生話唔緊要,若是真的遲D做都不怕。


我:大個都做得架咩?但係家中4個老人家話大左就唔可以做。


醫生:大個點解唔做得丫!老人家係咁!以前D人自己用交剪剪,其實咁好危險。我有個客佢黐利筋好勁,但係佢講野同我地一樣無分別~好正常。因為有D人聽覺靈敏,識運用喉嚨2組肌肉去輔助講野。咁佢叫〝爸爸〞、〝mum mum〞既時候清唔清楚?


我:佢都未識講野?


醫生:佢歲半未識講野?應該識講野,咁單字呢?淨係依依哦哦?(其實,阿B未有歲半,只是得14個月)


我:有時撞口卦都會講到〝爸爸〞、〝mum mum〞既音。咪有時依依哦哦,好似D啞巴一樣,所以老人家怕佢啞。


醫生:有冇做過Test?應該做過2次。


我:有,1歲係健康院做過正常,第二次要係歲半才做。


醫生:你要唔要做測試,我可以轉介你去做,抑或你等第二次測試,到時有問題佢都會轉介你去。


我:(思考中)


醫生:黐利筋、啞是2回事,黐利筋唔係啞,黐行筋講到野既,只不過係扯實左啫。



醫生一吉針阿B即刻變淚人,之後醫生請餅比佢食就立即收聲~真係萬試萬靈。醫生叫阿B請佢食,阿B唔理醫生。我都同醫生講我地叫佢有時都唔應,由其是出街直情唔應。


醫生:你同佢講野有冇眼神按觸?係咪好少小朋友?佢見到小朋友會唔會同小朋友玩?


我:有時有。係丫!住屋得佢一個BB。佢望住人,有時會搶人野。


醫生:咁佢比人搶野有冇發脾氣?


我:咁又冇。


最後,醫生都係轉介我地過去,其實,如果醫生唔講我都想叫佢轉介,因為我怕第二次測試時,唔轉介。


阿B回到家中不到半個鐘已睡了,趁佢訓左我即刻繼續工作。我~醃丫~醃丫~醃、整丫~整丫~整,埋頭苦幹,佢地返黎喇!佢地返黎不久阿B就醒,因為佢地講野好大聲嘈醒左。



阿B通屋走,玩玩下企左係塊板前扭要出〝騎樓〞,這是用來分隔廳與〝騎樓〞的,但當時我趕住醃野,阿媽、阿婆執緊大陸帶來的東西、阿公和肥仔訓緊,得老豆一個得閒睇住阿B。


突然,聽到大家都好慌張,然後阿B就呱呱大哭,我隨即睇下咩事,阿婆話阿B頭先要跨過塊板出黎,試問佢又點夠高呢?足知翻一個大斤斗就出左黎,好在阿媽用手擋一擋,唔係就‧‧‧。當然我又係抱住佢喇,然後用〝殺手簡〞~野食令他收聲,之後阿B〝依然故我〞。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言