2007年11月16日星期五

成班老餅回到年青時~

無料カウンター

今日零晨3點幾回家,跟住4點幾先睡,今朝8點幾醒左迫自己睡多陣,到9點起身就check e-mail

,收到facebook有massage入去睇,因為我還未研究點用,所以又花左一D時間,之後又整下野,攪到而家先開始寫返尋晚既事。


很久沒試過這樣,真的玩得很開心

,好像反回以前一樣,多麼美好


16 November 2007


星期日,晚上與熊貓姐姐通電售貨員已有聯絡了她~條褲貨倉有貨,但未有咁快拎到。


星期四,我與熊貓姐姐又通電看看售貨員有冇消息。


熊貓姐姐:尋日打左黎有貨,可以隨時去拎。


我:咁你幾時去拎?


熊貓姐姐:我都未知。


我:咁你去拎的話叫埋我,一齊去睇下。


今日下午熊貓姐姐打黎想拎褲,就問我去唔去,不過她說可以自己一個去,但頭先娣婦打來放工與阿B去覆診睇眼仔,在2件事中我選擇了熊貓姐姐,因為我可以等到娣婦回來帶阿B去才出街,加上有肥仔陪她應該冇問題。熊貓姐姐方面我怕再有問題,所以我預備帶埋自己條褲一齊去,有咩問題可以拎出黎對比一下。我覺得條褲唔值呢個價,因為我尋日挑好褲腳後,發現有好多線頭未剪,還有一些地方冇閘骨,車功又麻麻

,我買幾十蚊件衫都唔駛自己剪線頭喇!但係取褲後我可以去買尋日睇到Blog友買左好抵既〝唧花咀〞~good!


掛線後我在想,不如今晚約埋其他人一齊食飯,不過好似唱K好D喎

!跟手我就約老公、熊貓姐姐開心果姐姐同屋住一家4口,我還叫老公幫我約高達叔叔,食完飯去唱K,但開心果姐姐要遲些到~工作忙
。我有4大原因支持今晚活動:



  1. 老公今晚有公司客請食飯,但佢食完飯會黎K。

  2. 我都出左街,又要食飯,不如叫多D人熱鬧D。

  3. 尋晚老公與同屋住高達叔叔食飯,傾到好夜,因為老公今早要返大陸,唔係仲夜,我覺得佢地好似意猶未盡,再比機會佢地聚聚。

  4. 我地成班人好耐都冇一齊唱K,每次去都唔人齊。

熊貓姐姐拎褲前要先去拎

,因為她在網上Bid左,但後來賣家改左地點和時間,所以我地拎完褲就再去拎票,當然沒有拿出我的褲作對比,因為沒問題。


雖然,取褲、取票、買唧咀很近,但係賣家遲到~時間不夠,冇買。頭先等賣家時發生左少少野,令我感到有少少開心又攪笑。



我與熊貓姐姐在地鐵閘外等待賣家,突然從我身後有2把女聲,轉頭一看心想唔通佢地就係買家,原來她們是

邀請我地星期日去她們的佈道會,佢地仲話我地似學生,但我話可能隨時我地都大過你地,後來知道我結了婚仲訝異,不過都幾開心話我似學生,我除左去旅行才有人覺得我似學生,在香港都未試過,可能熊貓姐姐樣後生,我才可以
光。



大家都齊集後,唔知食乜後來同屋住提意去酒樓叫餸食飯,我諗起附近有間〝明星〞上次去過打邊爐又不是太多人就提意去,熊貓姐姐話9點後有特價小菜。


今次與上次打邊爐不同酒樓內有好多人,可能是星期五的關係。睇下有咩食先,還未點菜開心果姐姐已到達,我地叫左3個小食、6個菜。


小吃:好惹味泰式鳳爪、夠薑沙薑雞翼、鴨毛鴨下巴



菜單:醎味爉味炒芥蘭、家常蒜泥白菜仔、血紅紅生炒骨、糕糕炒蟹、普通蜜糖茄子牛仔骨煲、少雞芋頭雞煲




我地碗飯都未食完伙計已話餸菜齊晒,但我地提問還有2個煲未黎,她幫我地查單後漏單,之後補回,到結賬時還計多了我們一個茶錢,我地上黎時已與脂客說了有2個是小朋友,但她當埋一個大人,我地與經理相討完就扣減了。



我地去到唱K時已11點幾,帶房的職員說:「12點鐘有宵夜Buffet。」,我們還唱不夠10首歌老公己到,初時點選兒歌給小朋友,但佢地都唔聽掛住打機,跟住輪到大人都沒有什麼特別,因為同屋住尋日夜訓今早又早起,所以坐埋左一邊想睡。當唱

這首歌代表左我地既年代
,令到情緒
與氣氛一度高漲
,跟住同屋住高達叔叔一齊去買酒上黎飲,點知佢地買威士忌&綠茶溝黎飲
,老公唔飲,得佢地2個飲,我見咁高興、又好耐冇飲,所以我都加入一齊飲,之後老公又加入,同屋住飲完一支都唔夠喉,再去買多支一齊飲,我當然
~最緊要開心




之後見同屋住老婆沒精打采地抱住睡了的細女

,究竟是什麼事呢?在我唱歌的時間聽得不太清楚他們說:「她是喝了一口還是一杯酒。」,哦!原來如此,因為她從不喝酒,也不懂喝酒,可能是高興所至喝酒~咁難道是醉了
?雖然,是加了綠茶,但對不是喝酒的人來說飲多或少都會醉的。


我們約零晨3點離開,因為熊貓姐姐說要走了,在離開前我與同屋住都call的士,其他人住得很近有車回家。我們紛紛落樓梯,開心果姐姐扶住同屋住老婆,我見到她可能是

,好像有點兒
,而她的老公抱住已睡的細女。由於開心果姐姐家是在附近,一陣坐的士回家都不用跳錶,所以她扶住同屋住老婆直到他們有車,再等埋我與老公上車才上車回家。


沒有留言:

發佈留言