2007年11月3日星期六

衝力撞擊~勁!

今朝睇下個鐘9點就起身,點知刷牙、洗臉後再睇下個鐘先得8點鬆D,這篇文章內有幅畫,我係用〝小晝家〞、〝PhotoCap〞晝,由早上8點幾晝到差不多3點。


老公一起身見到就笑我,但有D野很難用文字說出,用晝會好D,請大家不要見笑我晝得咁白痴,像小學生般。


2 November 2007


今日返到家見到肥仔,原來是放大假,我就開奶比阿B食&set好個位,阿B不知食得幾嘆!你快D覺豬,跟住我、肥老豆&爺爺同你去街街。



睡醒同阿B〝洗白白〞著靚靚去街街~真係好鬼〝老積〞,阿B你凍唔凍丫?


阿B過黎著多件外套先,你食咀咀~又要覺豬(冬眠)。



去到商場有好多扭蛋機,肥仔睇均後就簡左這款同阿B一齊扭蛋蛋。



幾好丫!一扭就係米奇喇!仲要係阿B鍾意既〝橙色〞添丫!



我地去左〝麥麥〞食野,仲買左新出的〝粟米湯〞比阿B飲,飲左少少唔飲要食奶,我叫肥仔食埋D湯佢。肥仔話〝OK〞不是太多味精,比左一啖我試,嗯~有味精,但唔多、味淡。



阿B扭,老豆吃完就同阿B行出去玩,我地見到有個〝肥妹仔〞同阿B玩,又捉住阿B隻手,但係阿B都唔〝蘇〞佢。不過,〝肥妹仔〞視線係跟住阿B走,從未離開過阿B,我&肥仔都吃完一齊離開〝麥麥〞,出到門口一陣就出事,阿B與〝肥妹仔〞撞車。當時阿B係我地面前行過,而〝肥妹仔〞係肥仔身邊行過,跟住佢地2個就相遇,發生經過請看圖(一),我諗可能係肥仔遮住左〝肥妹仔〞既視線,但肥仔就話可能佢去睇阿B(我地坐係紅色牌後),但唔見轉身走咁咪撞車囉!阿B撞到成個人轉身,之後跌左落地,仲要面向地。


圖(一)



肥仔即刻抱起阿B,嘩!我見到阿B個人中紅晒有損,咸到唔收聲,肥仔同阿B玩,玩時笑完又咸,我諗一定好痛,之後見到有坐車車先冇事。個彈珠係我同阿B一齊用1蚊彈波波贏架!Kitty就係老豆夾,一次就夾到。



返到家再看看阿B都係得少少紅,好在冇毀容啫,唔係都唔知點算!



 


3 則留言:

  1. 你果 D 圖都畫得幾好喎, 哈...我一睇就明白哂事發經過啦!!!!  
     
    阿B飲奶個樣即刻BB哂, 好似好細個咁呀!!!著返出街衫即刻大個仔哂!! 睇落去好似四, 五歲咁呀!!!

    回覆刪除
  2. 多謝你讚我!你睇阿B飲奶就可以知道佢有幾懶,阿B未夠1歲出街有人話佢歲幾>.<。

    回覆刪除
  3. B仔己經識行,企得穩嗎?B仔自已行都似三歲呀!
    [版主回覆11/05/2007 07:17:00]佢唔係行得好穩,成日都好大力雙膝跪地~〝邦〞一聲。天氣凍,果日著左隻鞋仔就行得好D,可能隻鞋軟佢肯著唔除,平時拖鞋佢唔肯。

    回覆刪除