2007年11月8日星期四

等我對付壞人喇!

無料カウンター

今晚我地又去左肥阿哥到打機喇


事原我要去肥阿哥到拎睡袋借比開心果姐姐,而肥仔就係肥阿哥邀請佢過去,因為肥阿哥之前訂左2支槍要黎玩〝Wii〞既槍game

,支槍今日到手。


去到肥阿哥講緊電話,而阿B立即刻〝攪攪震〞將D機又開又熄,原來肥阿哥唔記得熄電製。肥阿哥傾完電話就立即熄製,然後開始打機。



打機開頭會load game個晝面唔郁阿B就會走去〝禁〞下D製,佢成日都以為個晝面轉係佢自己〝禁〞,跟住〝禁〞自己又走回梳化企定定,個情竟好攪笑



阿B見老公、肥阿哥、肥仔都有份玩,但自己冇得玩就開始唔開心,自己一個人扁晒咀玩車仔~好失落



肥阿哥見此情形就話比手製另一邊佢玩,我地叫佢拎起一齊打壞人,你睇下佢個樣真係好似識玩,又好專心咁自己研究D製點樣用,玩得幾開心



但都唔夠肥阿哥同佢玩咁開心,玩到成個人直情癲晒咁滯

,又大叫又四圍走
,我地不知幾驚佢撞到,因為小朋友還不太懂得避開D野,加上阿B眼訓,更加容易撞到。



沒有留言:

發佈留言